2012. november 2., péntek

20.fejezet.~Egy kis kaland.



20.fejezet.~Egy kis kaland.

[..2 nap múlva..]

- Sophie ! Ne csináld!- kiáltott Niall , de már késő volt.Sophie kidobta az ablakon a kis plazma tvt. - Ne már!- keseredett el Niall , majd leszaladt az udvarra és az összetört tv mellé térdelt.
- Ez mire volt jó kisasszony? -érdeklődtem Sophie felé fordulva.
- Ő mondta , hogy nem merem!-rántott vállat a kislány.
- De ,Sophie kidobtad a tvjét az ablakon-világítottam rá a helyzetre.
- Bocsánat - szaladt le Niall után.- Ne haragudj rám ! - ölelte meg testvérét. Nagyon aranyosak voltak együtt.
- Nem haragszom! De te viszed el a balhét!
Én ezt a jelenetet az ablakból néztem végig.
- Mi volt ez a nagy csörömpölés? - szaladt ki az ajtón Maura , majd kitágult tekintettel meredt Niall összetört tvjére.
- Niall! - kezdte szídni - Mi csnáltál a tvddel?
- Én semmit! - védekezett Niall , majd nagyot sóhajtott. -Bocsánat , csak Sophie azt mondta , hogy nem merem kidobni az ablakon , én pedig ...
- A te zsebpénzedből fogsz újat venni!-pirított rá Maura , majd idegesen visszament a házba .- Bobby szedd össze az udvaron szét tört tv darabjait a fiad után!-kiáltott idegesen Niall apjának.
Niall felállt és felemelte Sophie-t és egy puszit nyomott az arcára , meg valami a fülébe súgott , amitől a kislány nagyon elvigyorodott.
Eszembe jutott Matty , vajon mit csinálhat most otthon az én drága kisöcsém?
Szegényt otthagytam a banyával és a férjével.
Kicsit azért hiányzik nekem.
Az ablakon kifelé meredtem és figyeltem a szemközti ház tetőt.
- Lexi! - kapta el hátulról a derekamat Niall , ezzel kisebb szívrohamot hozva rám.
- Jaj , halálra rémisztettél -közöltem vele , majd felé fordultam.
- Jaj ,bocsásson meg a szépséges hölgy nekem!
- Már megbocsátott! - vágtam rá , és a kezeimet a nyakába fontam.
Niall egy huncut mosolyt villantott , és lassan közelebb hajolt , majd ajkunk összeért.
Csókunk után Niall közölte , hogy most elmegy zuhanyozni , és itt várjam meg - mivel én már zuhanyoztam fél órája.
Niall beviharzott a fürdőbe , és 15 perc múlva meg kiviharzott a fürdőből.
- Óó látom nem szaladtál el - vigyorgott rám , majd átölelte a derekamat , és nyomott egy puszit homlokomra. - Mi lenne , ha ma nem a vendégszobában aludnál , hanem itt velem? 
- Hát nem is tudom Niall , anyukád nem fog haragudni? - húztam el a számat jobbra , majd balra.
- Miért haragudna? - húzta fel a szemöldökét. - Na légyszi!
- Na , jó! - mentem bele.
- Úú , komolyan ! - csillogtam a szép kék szemei.
- Igen - nevettem fel boldogan.
Az utóbbi 2 hónapban egyáltalán nem voltam ilyen boldog mint ebben az eltelt 3 napban , amit Niallel töltöttem , és családjával.
- De , sajnos mivel egy személyes az ágyam , kénytelen lesze hozzám bújni - mondta egy nagy vigyorral az arcán Niall.
- Az azt hiszem nem jelent problémát - kuncogtam fel.
- Nem? - döntött le az ágyra Niall , és rám feküdt .
- Na , mivan?Nem bírsz magaddal? - vigyorodtam el én is.
- Ilyen gyönyörűség jelenlétében? -húzta fel a szemöldökét.
- Olyan nagy szavakat használsz ... - motyogtam kicsit szomorkás hangon.
- Nagy , de igaz szavakat ! - mondta őszinte vigyorral az arcán Niall ,a majd egy könnyű csókot lehelt a nyakamba. - Szeretlek , Lexi.
- Én is téged - karoltam át kezemmel a hátát , és erősen szorítottam.
Éreztem , hogy Niall keze megindul a pólóm felé , és apránként felfelé kezdi húzni , igazából , én nem tehetek róla , hogy ilyen könnyen elcsábított engem.
Miután levette rólam a pólómat csókokkal hintette be a felső testemet , mivel engem kimondottan zavart , az a póló rajta , így kicsit rásegítettem a dolgokra és levettem róla.
 - Biztosan akarod? - susogott a fülembe Niall , majd hallottam , ahogy hatalmasat nyel , és végignéz rajtam , majd ismét visszahajolt a fülemhez.
- Ez kérdés? - sóhajtottam , majd hagytam , hogy folytatódjanak a dolgok , szépen a maguk rendjén.

[..]

Reggel vigyorogva ébredtem , el sem hiszem , hogy ez megtörtént kettőnk között.Egyszerűen leírhatatlanul csodálatos volt.
Egész éjjel Niall mellkasán aludtam .Végighúztam a kezemet mellkasán , majd felültem , és körülnéztem.
Semmi furcsát nem észleltem , így visszafeküdtem mellkasára és hallgattam levegő vételeit.Olyan édesen szuszogott , hogy nem volt szívem felébreszteni.

Nem tudom meddig lehettünk , így de egyszer csak éreztem , hogy megmozdul alattam , és nyöszörögve nyújtózik egyet , és lassan kinyitja a szemeit.

- Jó reggelt ! - simított végig a hajamon.
- Neked is ! - mosolyogva felnéztem rá.
- Mondd , hogy nem bántad meg a tegnap estét ...- Niall.
- Hidd el , ha megbántam volna , már nem lennék itt! - hagytam rá a dolgokat , majd ismét mellkasára hajtottam a fejemet , és átöleltem , Ő pedig simogatni kezdte a hátamat.



Remélem , hogy tetszett ez a feji is ! Közlöm , hogy ez az utolsó előtti fejezet._. Bocsiii , bocsi!  Kérek legalább 15 komit ^^ Holnap lesz akkor friss:) De nyugi ha meglesz a 10 komi akkor is elsz friss:) 

13 megjegyzés:

  1. UTOLSÓ ELŐTTI FEJEZET?????? kiakadtam :|

    VálaszTörlés
  2. joo lett nagyon de mi az hogy ez az utolsó elötti fejezet ? :(((

    VálaszTörlés
  3. UTOLSÓ ELŐTTI ?! Az nem lehet!Ez a kedvenc blogom!Ha megteszed én sírni fogok és hisztizni!Nem teheted :/ Ez a rész is csodálatos lett és várom a következőt ,de remélem,hogy csak egy teszt!

    VálaszTörlés
  4. miii?utolsó elötti?ne mááááár!!amúgy jó lett a kövit gyorsan

    VálaszTörlés
  5. Utorso elötti?? Nemáár.. Ez a kesvenc blogom ne csináld már!:DD amugy nagyon jó!:)

    VálaszTörlés
  6. nagyon nagyon jó lett <33 de mért lesz máris vége??? :'( ez a kedvenc blogom :$$ :// <33

    VálaszTörlés
  7. Ne legyen vége :((((( Ez az eggyik kedvenc blogom

    VálaszTörlés
  8. nem lesz vége!:DD
    Nem engedem meg;)
    köviiiit.*-*

    VálaszTörlés
  9. Nagyon.jó...kitalálom...Niall bekrül az x-factorba ...és mindenki tudja h azóta nincs eggyütt senkivel Niall ... Nagyon életszerü...csak gratulálni tudok :)... Jah és persze sajnálom h befejezed de hát nincs mit tenni... Nagyon ügyes vagy :) remélem h nem hagyod abba az íràst mert az nagyon kár lenne... :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyoon jó lett :D várom a kövi részt :P♥ De olyan kár hogy befejezed :(

    VálaszTörlés
  11. Kövit léci. Ne hagyd abba

    VálaszTörlés