2012. november 3., szombat

21.fejezet.~Új élet.


21.fejezet.~Új élet.

[..]

Niall elment abba az x-faktoros táborba , én pedig haza mentem.
Nagyon szurkolok neki, hogy sikerüljön.Én bízom benne , és tudom , hogy neki össze fog jönni.
Neki mindig minden összejön.

Mikor tegnap hazaértem , Matty szinte a nyakamat tépte le annyira örült nekem.
Magához szorított , és azt kántálta , hogy annyira hiányoztam neki  és soha többé ne menjek el ,mert megőrül.
Természetesen elmesélte , hogy Ashley fürdette meg , és még mesét is olvasott neki.
Ezt én egy picikét furcsálltam , de elfogadtam , hogy talán kezd megjavulni.
Matty azt is elmesélte , hogy a mi drágalátos édesapánk , nagyon kedves volt vele , elment vele egy játék boltba és megvette neki azt a kisautót amit annyira szeretett volna , és játszott vele.
Azt hiszem mégiscsak helyén van a szíve , és rájött , hogy ez így nem mehet tovább ahogy régen volt.
Még aznap mikor hazaértem , estefelé megjöttek apámék.
Furcsa módon apám idejött hozzám és , megölelt ami hatalmas szó nálunk.
Nem értem mi tört rá , ráadásul azt is mondta , hogy hiányoztam neki , és bocsánatot kért minden miatt.
Azt hiszem én , ezt a hatalmas szerencsémet csakis Mattynek és Niallnek köszönhetem , hiszen ha Matty nem lenne nem találkoztam volna Niallel sem , és ha Niall nem lenne akkor talán még mindig olyan boldogtalan lennék mint pár hónapja.
Az életem helyreállt , már csak egy valami , vagyis inkább valaki hiányzik , Édesanyánk. De sajnos Őt nem kaphatom már vissza.


A mai napon Mattyvel és apával kimentünk a temetőbe anyu sírjához , vittünk virágot , meg kicsit rendbe raktuk a dolgokat a síron , és körülötte.
- Szörnyű apa voltam , sajnálom ! - tört ki apánkból egy igen igaz mondat. - Remélem , hogy meg tudtok nekem bocsátani - nézett ránk , majd a sírra , és ismét ránk.Meg kell hagyni , rendes tőle , hogy kimondta és bocsánatot kért tőlünk. - Megígérem , ezentúl rendes leszek , és jó apa.
- Én nem haragszom rád ! - mondta Matty , mire apa felemelte , és magához vonta.
- És te Lexi , meg tudsz nekem bocsátani? - lépett kicsit közelebb hozzám.Lexi , Lexinek szólított , eddig nem sűrűn tett így , mindig a teljes nevemen szólított.
Kicsit hezitáltam , majd a szemébe néztem.
- Azt hiszem igen , -  felsóhajtott , majd szabad karjával magához húzott.- Köszönöm , hogy ilyen rendesek vagytok velem.


[..]

Egy hét elteltével , már teljesen megszoktuk , hogy apánk rendes.
Ashley is kezdett normális lenni , volt , hogy az elmúlt héten leültem vele beszélgetni  mindenféle dolgokról.

Niall tegnap megígérte , hogy ma felhív és elmondja , hogy , hogy sikerült neki az x-faktoros szereplése.
Annyira izgulok érte ! Remélem , hogy sikerül neki !

Amint lefuttattam ezt a gondolat menetet , megcsörrent a telefonom.
Hát ez gyors volt ...
Előkaptam a zsebemből , és a képernyőjére néztem . A kijelzőn Niall száma villogott.
Azonnal lenyomtam a zöld kis telefon gombot , és beleszóltam a telefonba.
- Szia! Na mesélj! 
- Lexi! - hangja szinte énekelt a telefonba , szinte biztosra vettem , hogy sikerült neki . - Képzeld el, sikerült! 
- Komolyan? Nagyon ügyes vagy! Gratulálok!
- Inkább ügyesek vagyunk ! - helyesbítette , amit én kicsit sem értettem.
- Ezt , meg hogy érted?
- Nem egyedül jutottam tovább , hanem csapatba raktak 4 másik sráccal! - újságolta a nagy hírt.
Először megdöbbentett picit a dolog , de aztán megértettem a dolgokat , és még egyszer gratuláltam az én szőke hercegemnek.

Mondtam én , hogy sikerülni fog neki! Az viszont már másik tény , hogy csapatba került , de ha neki jó úgy nekem is.
Leültem az ágyamra , és a padlót kezdtem fixírozni.
Mindenkinek sikerült , úgy érzem , vagy , hogy mondjam , hogy mindenki megértse?
Összejöttek a dolgok mindenkinek.
Niall bejutott az x-faktorba , vagyis még csak a mentor házba , de akkor is bejutott , és én szinte biztosra veszem , hogy ha az a másik 4 fiú is olyan helyes és jó mint az én Niallom , akkor bérelt helyük van a showban.
Nekem is rendbe jöttek a dolgok , apám normális , szerető apa lett , mint amilyen volt anyukám halála előtt.
Én visszakerülhettem abba az iskolába , ahova Niall is jár , a jövő tanévet ott fogom kezdeni , ha szerencsém van vele együtt.
Matty is boldog , és nekem az a legfontosabb Niall mellett , hogy a kisöcsém is boldog kisgyerek legyen.
Azt hiszem már eleget fecséreltem a szót , így hát lezárom a dolgokat , és mivel az utolsó szó , illetve mondat engem illet , így el is mondom.
Egy új élet vette kezdetét , értve ezt a mondatot rám , és Niallre is.



Itt az utolsó feji!!:) DE NEM KELL BEPÁNIKOLNI ... , mert folytatom , csak így tudom külön választani a 2. részt! Így ez a blogom is 2 - vagy több , évados lesz :)




16 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett és örülök hogy nem fejezed be az írást továbbra is olvasni fogom a blogodat :)

    VálaszTörlés
  2. megkönnyeztem.:")
    remélem folytatod !:$♥

    VálaszTörlés
  3. hú már azt hitem vége.. hála Istennek téves riasztás volt :D

    VálaszTörlés
  4. De jó, hogy folytatod. :) Remélem minnél előbb. :DD
    Olyan jó rész lett, már szinte könnyeztem. :D
    Várom a folytatást - vagy ahogy te fogalmaztál, a következő évadot. :D
    Puszi: Zsófi. :D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon de nagyoon jó lett :)))) imádtam ezt is csak úgy mint a többit ... Jo h több évados lesz :))) nagyon örülök neki

    VálaszTörlés
  6. Örülök, hogy akkor még sincs vége az egésznek hanem új évad kezdődik. Ez is nagyon jó rész lett. Várom a kövit! :D

    VálaszTörlés
  7. huhh jaj de jó hogy nincs vége.
    És a következö évad mikorra várhato?

    VálaszTörlés
  8. Dejoo:) igen,en is meg szeretnem kerdezni kovetkezo evad mikkora varhato?:D

    VálaszTörlés
  9. Nagyon megilyedtem amikor kiírtad, hogy utolsó előtti rész.De akkor ost minden ok :) Siess, imádlak

    VálaszTörlés
  10. nagyon jo gyorsan kovit

    VálaszTörlés
  11. Nagyon tetszik a blog és úristen már megilyedtem hogy befejezed ezt a bogot... :) nagyon várom a következő részt :) és kb. mikor lesz az új rész?? :D♥

    VálaszTörlés
  12. Most találtam meg ezt a blogodat és úgy voltam, miért ne, beleolvasok, a korábbi írásaid is jók voltak. Nagyon-nagyon tetszik a történet, érdekes, életszerű és nagyon sok helyen megható is! :) Minél hamarabb jöjjön az új évad, mert ezt is egy este alatt elolvastam! :D
    (Ja, és a desing is nagyon tetszik! :D A fejlécet milyen képszerkesztővel csináltad? :D)

    VálaszTörlés
  13. Azta mindenit ***********************************************************
    (ezek mind csúnya szavak :DD) nagyon jó lett ..!!!

    VálaszTörlés
  14. nagyon jó lett :') örülök hogy nem véglegesen fejezed be a blogot mert imádom <3

    VálaszTörlés
  15. Nagyon örülök,hogy minden jó lett :) Új 'évad' lesz ? Csak másik blogon fog folytatódni? *megkönnyebbülés* :)

    VálaszTörlés
  16. Nagyon tetszett ez a blog! csak sajnos túl rövid lett! :/
    akkor ahogy az ezutàni bejegyzèsben irtad Niall ès Lexi nem maradtak együtt igaz?!
    ûgyes vagy. nagyon joooooooooo wolt. (:
    <333

    VálaszTörlés