2012. október 10., szerda

3.fejezet.~A gimi.


Egy vicces történetért kattints,IDE! De csak miután elolvastad a fejit ;)

3.fejezet.~


Nagy léptekkel haladtam az iskola felé,bár már úgy is elkéstem,de akkor is szeretnék minél előbb beérni.
Éppen akkor csöngettek be mikor beléptem az épületbe,rohantam is az osztályom felé,szerencsére még időben értem be és vágódtam le a helyemre.
A tanár 2 perccel utánam lépett be a terembe egy fiúval,még hozzá nem is akár milyen fiúval.
-Jó reggelt!-nézett végig a 10/A osztályon.-Szeretném bemutatni nektek Niall Horant.-mutatott az általam már ismert fiúra.-Niall mutatkozz be kérlek.
-Rendben.-dugta zsebre kezeit a fiú.-Niall Horan vagyok,itt születtem Mullingarban,csak a szomszéd városba jártam eddig iskolába,azt hiszem nagyjából ennyi.Ja,és 16 éves vagyok.-húzta ki kezeit a zsebéből.
-Remek,meg volt a bemutatkozás,akkor ülj le valahova.-legyintett Mrs.Grimes és belemerült az előtte lévő papírosokba.
Niall végig tekintett az osztályon,mikor meglátott engem kellemesen elmosolyodott és intett nekem,én is viszonoztam gesztusát.
Niall elindult a padok között,Austin mellett lett volna egy szabad hely,de a bunkója oda dobta a táskáját,hogy Niallnek még eszébe se jusson megkérdezni,hogy odaülhet-e.Hát szegény szőke fiú elhúzta a száját és George felé nézett aki szintén egyedül ült.Odement Geogre padjához és a mellette lévő üres székre nézett.
-Öhm..leülhetek?-kérdezte halkan,kedvesen Georgetól aki erre csak felnevetett.
-Haver ,tudod én egyedül nyomulok,meg ne próbálj ide ülni.-röhögött idétlenül.
Niall nagyot sóhajtott majd valami olyasmit morgott magában,hogy 'kellett nekem ide jönnöm' majd szemöldökét összehúzta és szabad helyek után kutatott.
Mikor meglátta a mellettem lévő szabad helyet elmosolyodott és felém vette az irányt.
-Remélem te megengeded,hogy melléd üljek,mert ha nem akkor azt hiszem a sarokban roskadok meg a fogasok alatt.-húzta el a száját,majd mélyen a szemembe nézett.
-Persze,ülj csak le.-sóhajtottam,majd kicsit oldalra húzódtam a székemmel.
-Huhh,köszi.-hálálkodott és már le is huppant a székre.
-Na látom sikerült elhelyezkedned.-állt fel Mrs.Grimes.-Akkor kezdhetjük is az órát!Mindenki vegye elő a matek cuccát,Geogre tudod az a kék és piros színű könyv-nézett csúnyán Georgera,mivel George-ról köztudott,hogy ő az osztály legbutább és egyben lemenőbb tanulója, a cigizés és a piálás az okoskodással együtt jól megy neki,de a tanulás..necces.
-Nyugodjon meg tanárnő,tudom melyik az a könyv,vagyis helyesbítek nem tudom de sejtegetem.-kacsintott.Jaj istenem,hogy én mennyire tudok undorodni ettől a sráctól.
-Jólvan George,inkább maradj csöndben!-mondta unottan Mrs.Grimes.-Szóval,akkor merüljünk is bele a számok tengerébe,Mia Brooks ,mi volt a lecke?Gyere ki a táblához ,és írd fel a házi feladatodat.
Mia nagy nehezen feltápászkodott és kivánszorgott a táblához füzetével,majd koptatni kezdte a krétát.Majdnem az egész táblát tele írta a leckéjével.
A tanárnő cask helyeselt és bólogatott.
-Hibátlan!Gratulálok Mia.Akkor kezdjünk is bele a következő anyagba.-kezdett el mesélni Mrs.Grimes,míg Mia visszament a helyére.
Mrs.Grimes leadta az anyagot,majd ,hogy rendesen begyakoroljuk feladatokat csináltatott velünk.Természetesen mindenkinek egyedül kellett dolgozni.
-Öhm..Alexis.-suttogott Niall.-Megkérhetnélek rá,hogy segíts?
-Mit nem értesz?-fordultam felé.Niall elmagyarázta nekem,hogy melyik az a része a dolgonak amit nem vág,én pedig neki magyaráztam el a feladat logikáját.
-Hálás köszönet.-vigyorgott rám.
-Nincs mit.-válaszoltam hanyagul,a lelkem mélyén viszont,sunyiba nagyon örültem,hogy segíthettem neki.
A délelőtt többi része igazán unalmasan telt,szerencsére nem feleltem semmiből,és nem is kellett aktivizálódnom órán,mivel megbújtam a többiek között.
Sajnos több órán nem volt szerencsém Niall melett ülni kivéve történelmen.Érdekes órának ígérkezett ez a mai történelem óra.George egy vödröt erősített az ajtó fölé és mikor belépett Mr.Parks a fejére zúdult egy liter víz,ami nem nem igazán örült, és egy szép beírással jutalmazta érte George-ot aki csak annyival nyugtázta:'Jó poénnak tűnt'.Viszont Mr.Parks nem így gondolta.
Eme érdekes délelőtt után öcsémért igyekeztem az óvodába.
Mikor beléptem az ovi kapuján,érdekes látvány tárult a szemem elé,sőt kicsit megmozgatta a fantáziámat is.


Köszönöm,hogy elolvastad,remélem hagysz itt nekem egy kis ajándék komit:$ Minden véleménynek nagyon örülök és az olvasóknak is <3 És őő tegyétek csak magatokat rendszeres olvasóvá :) Névtelenek akár twitteren keresztül is ^^Aki meg telóról olvassa az gépről is meglátogathatná egyszer :/ :) 

14 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett (csak úgy mint a többi :D)
    Nagyon várom a folytatást :D :))

    VálaszTörlés
  2. Annyira utállak. Persze nem komolyan :DD Imádom ezt a blogodat is. Tetszik, hogy nem az a sablon blog. Tök jól leírod a történteket.:DD Gyorsan hozd a kövit.:D

    VálaszTörlés
  3. Annyira imádom ahogy írsz!
    Nagyon tetszik!
    Kövit minél hamarabb!
    :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó lett *----* siess a kövivel <3 :DD

    VálaszTörlés
  5. nagyon jóó kövit :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jóó*--*
    Kövit!!!! c:

    VálaszTörlés
  7. de aranyos Niall :3 szeretem a történetedet nagyon. köviiit! :))

    VálaszTörlés
  8. nagyon jó lett ;)jó a töri :) siess a kövivel :))*-*

    VálaszTörlés
  9. juj nagyon jó éas kíváncsi vagyok h mi mozgatta meg a fantáziáját xdd kövit! :)

    VálaszTörlés
  10. nagyon nagyon nagyon jó lett már most imádom az egészet :)) gyorsan kövit :D
    /Tamara/

    VálaszTörlés
  11. nagyon jó lett!Siess a köviveeel!:))

    VálaszTörlés
  12. aranyos lett, siess a kövivel:)

    VálaszTörlés