2012. október 11., csütörtök

4.fejezet.~Ismerkedés.


4.fejezet.~

Az én kisöcsém azzal a barna hajú kislánnyal játszott akit újdonsült pad társam szokott óvodába hordani.Önkéntelenül is elvigyorodtam és megiramodtam a békésen játszó páros felé.
Mikor hozzájuk értem a kislány szép barna szemeivel fel nézett rám,és elmosolyodott,én csak Matty vállaira helyeztem a két kezemet.
-Szevazs,öcsi.-köszöntöttem.
-Szia Lexi.-fordult felém.-Ismered Sophiet?-kérdezte izgatottan.
-Nem igazán.-ingattam a fejemet.
-Sophie vagyok.-nézett fel rám a kislány,értelmes szemeiben láttam saját arcomat.
-Alexis.-ráztam vele kezet.
-Lexi,ugye Sophie is jöhet velünk játszótérre?Megígérted,hogy elviszel,de nagyon szeretném ha Sophie is jönne.-ugrált előttem Matty.
-Hát,felőlem jöhet,de meg kéne kérdezni anyukáját,hogy jöhet e..stb.-vakartam meg a fejemet.
-Értem a bátyám szokott jönni.-szólt közbe Sophie.
-Akkor várjuk meg!-vágta rá Matty.Teljesen be volt zsongva,nagyon szerette volna hogy Sophie is velünk tartson.
-Jó megvárjuk.-sóhajtottam nagyot,de ebben a pillanatban Sophie eltűnt a szemem elől Mattyvel együtt.-Gyertek vissza.-mondtam nyávogós hangon.Semmi kedvem nem volt szaladgálni utánuk.
Egyszer csak megjelent mellettem Niall Horan.
-Szia, Alexis.-mosolygott rám.
-Szia,hát te?-érdeklődtem.
-Hát jöttem a húgomért.-nézett körbe,és úgy pillantott vissza rám ,mint valami agy betegre.
-Ja.-mondtam majd elnevettem magamat,teljesen elfelejtettem,hiszen ez a kislány Niall húga.-Oké,jó,bocsi.-nevettem tovább.
-Mi olyan vicces?-kérdezte meglepetten,én meg csak nevettem tovább,rendesen leírhatott magában.
-Semmi,semmi.-próbáltam kontrolálni magamat,és megköszörültem a torkomat.-Sajnálom,gondolom most azt gondolod,hogy valami mániákussal van dolgod,de természetesen nem.
-Én nem gondolok semmit.-méregetett felhúzott szemöldökkel.
-Akkor jó,viszont Matty,az öcsémmel megyünk játszótérre és igen jó kapcsolatot ápolnak a húgoddal és azt szerették volna ,hogy Sophie is jöjjön velünk.-magyaráztam Niallnek,aki még mindig csak bámult rám,és nem is válaszolt.-Hahó.-legyeztem a szeme előtt.
-Mi?Bocsi,csak elbambultam,mit is kérdeztél?-rázta meg kicsit a fejét.
-Csupán azt,hogy Sophieval nem jöttök e ti is ki a játszótérre,mert én Mattyvel megyek.-ismételtem meg.
-Ha Sophie akar.-sóhajtott fel Niall.
-Matty.-kiabáltam neki,mire ő idekapta a tekintetét és ideszaladt,Sophie követte.
-Sophie is jöhet akkor?-csillantak fel Matty szemei.
-Ugye mehetek?-nézett a kislány bátyjára.
-Persze.-vágta rá Niall.-De csak akkor,ha rendesen viselkedsz és nem szaladgálsz el mint tegnap és tegnapelőtt.-guggolt le Niall Sophie elé.
-Jó megígérem,jó leszek.-örvendezett a kislány ,majd megfogta testvére kezét,aki felállt guggoló helyzetéből és megiramodott.
Mi is elköszöntünk az óvónéniktől és követtük Niall és Sophiet.
Mikor beértük a párosukat a két kisgyerek előre szaladt és egymás mellett mentek,én pedig Niall mellé kerültem.
Míg a játszótér felé haladtunk beszélgettünk.
-Hogy,hogy átjöttél ebbe az iskolába?-néztem fel Niallra érdeklődően.
-Tudod a régi sulimban egyrészt nagyon sok rossz ember vett körül,másrészt pedig nehéz volt átjárni a szomszéd városba.-felelt kérdésemre.
Beszélgettünk még egyéb jelentéktelen témákról,mint például,hogy milyenek voltak a jegyei,meg kicsit összeismerkedtünk,én elmeséltem neki,hogy apámmal és a macájával élek egy házban,meg,hogy az öcsémre nekem kell ügyelni.Niall is mesélt magáról egy s mást,például,hogy a szüleivel él itt Mullingarban,van egy bátyjuk még Greg,tud gitározni,és 14 éves kora óta festi a haját szőkére,mert neki úgy jobban tetszik.
Mire befejeztük a mi kis személyes mese délutánunkat,addigra már a játszótérre értünk.Sok kisgyerek játszott ott,Matty és Sophie is rögtön odaszaladtak a mászókához,és a többi játékhoz.
Mi Niallel folytattuk a beszélgetésünket..szépen elbeszélgettünk,de egyszer csak egy hangos sírás hangzott fel a mászó fal mögül.Niallel egyszerre kaptuk oda a fejünket és pattantunk fel,majd rohantunk oda.
-Leesett.-mutatott a földön ülő Mattyra Sophie.
-Jaj istenem.-emeltem fel a földről.-Fáj valamid?-állítottam talpra ,mire Matty hirtelen földre rogyott.




Gondoltam,hogy linkelek egy számot!:D

Remélem,hogy tetszett!Szeretném ha ismét kapnék érdekes kommentárokat és véleményeket:)
Mondjuk bemásolhatjátok kommentárba,hogy mi tetszett a fejezetből ^^ 



12 megjegyzés:

  1. az egész tetszett, nem tudok kiemelni belőle egy konkrét részt! :3 <3 :3

    VálaszTörlés
  2. nagyon aranyos lett:)

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó kövit :)

    VálaszTörlés
  4. Az egééész részeeeeee az egésznek :D

    VálaszTörlés
  5. Uh imádoom kövit hamar pls

    VálaszTörlés
  6. Szia! Új olvasó vagyok, és nagyon-nagyon imádom már most a blogodat.:D Kíváncsi vagyok mi lesz a történet folytatása, vagy a jövőben a témája, mert elképzelni sem tudom, és ez jó pont!:) Várom a következőt.
    Adri xx.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon nagyon jó lett!! Gratulálok! Ügyes vagy,siess a kövivel!! Remélem nem lesz nagy baja Matty-nek!!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon aranyos a történet :) már most nagyon megfogott..Kíváncsi vagyok h hogyan alakulnak majd a dolgok..Siess a következővel. ~ puszi új olvasód Nicole ;D

    VálaszTörlés
  9. Niall,Matty de amúgy minden *-* imádom már most

    VálaszTörlés
  10. Ez remek volt, minél hamarabb a kövit , amúgy a kedvenc részem ,mikor Niall szava elakad

    VálaszTörlés
  11. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés