2012. október 9., kedd

2.fejezet.~Első igazi találkozás.


2.fejezet.~

Kérlek ne nézzetek hülyének,de olyan buta vagyok,hogy véletlenül nem írtam oda az 1.fejezet elejére,hogy 2010-et írunk!!:// Bocsi elfelejtettem,nagyon szétszórt vagyok mostanában,szóval 2010!!!



'-Alexis,Alexis.-tört be a szobámba Matty.-Segíts!'


-Na mit segítsek?-álltam fel a székkemről és guggoltam öcsi elé.
-Nem találom a plüss macimat!-fonta karba mellkasán a kezeit,és durcás pofit vágott.Nem bírtam ki,hogy ne nyomjak egy puszit az arcára.
-Na,gyere!Segítek megkeresni.-kaptam el kezét és húztam át a szobájába.
-Én tudom,hogy te megtalálod.-jelentette ki.
Odaléptem a játékos dobozához és kutatni kezdtem benne.
Átnéztem a szoba minden egyes kis zugát,de sehol nem találtam Matty kedvenc maciját.
-Ellopták.-szomorodott el.-De nekem az volt a kedvencem.-vált kislányossá a hangja és kigördültek az első könnycseppek a szeméből.
-Jézusom!Ne sírj.-vontam magamhoz.-Meg fogom találni neked.Ha kell egész éjjel keresem.
Mindig is próbáltam jó nővér lenni,mindent megadni neki amit csak én tudok 16 évesen,de olykor még a legkisebb dolgok is balul sülnek el az én szerencsémmel.
Ekkor eszembe ötlött valami,Matty tegnap nálam aludt.Fogtam magamat talpra szökkentem és átmentem a saját szobámba.Mikor odaléptem az ágyamhoz elmosolyodtam és felemeltem Matty elveszett maciját.
-Matty.-szólítottam halkan ,mire ő csillogó szemekkel idaszaladt.-Nem ezt keresed?
-Tudtam én,hogy megtalálod.-örvendezett,és megölelt.
-Jó,örülök,hogy boldogságot okoztam,viszont most had tanuljak.-simogattam meg az arcát,mire Matty kiszaladt a szobából.Nagyot sóhajtottam és leültem tanulni.
Egészen este fél 8-ig magoltam az anyagot,mikor meghallottam apuék szokásos zaját.
Szemet forgattam és lementem a lépcsőn egyenesen a nappaliba.
-Szervusz Lexikém.-mosolygott rám bájosan Ashley.Szó szerint a hányinger kerülgetett,feltöltött mellek,kiló festék az arcán,ajka is fel van töltve,fúj,utálom,nem tudom elfogadni bárhogy is próbálom.
-Szia.-köszöntem illedelmesen.-Apa,öhm nem kaphatnám meg előbb a havi zsebpénzemet?-érdeklődtem.
-Minek?-kérdezte szigorúan.
-Mert szeretnék az öcsémnek venni valamit ha már te nem teszed meg.-kaptam fel a vizet.
-Van nekem jobb dolgom is mint 2 kis taknyosra figyelni.-rántotta meg a vállát és nyomott egy puszit Ashley arcára.-Itt a pénzed.-nyúlt a zsebébe és a kezembe nyomott egy köteg pénzt.
-Köszönöm.
Hát igen,sosem volt túlságosan fényes apámmal sem a kapcsolatom épp ahogy a 'nevelő anyámmal' sem.
-Matty.-indultam meg az emelet felé.-Menjél fürödni.-utasítottam.
-Megyek,ugye behozod a pizsamám?
-Persze.-válaszoltam és már indultam is a szobájába.Megcsináltam az ágyát,majd pizsamáját felkapva megindultam a feürdőszoba felé.Nyugodtan benyitottam,és megint csak a pocsojával szembesültem,amit öcsém csinált.Már nem is szólok semmit,megfogtam a felmosót és feltöröltem a vízet a padlóról.
-Készen vagy?-fordultam felé mire ő csak bólogatni kezdett.Segítettem neki megtörölközni,majd rásegítettem a pizsamáját.
-Holnap elmegyünk ovi után egy egy..játszótérre?-kérdezte boci szemekkel rám nézve.
-Mintha az óvodában nem lenne elég játék.-nevettem.-Persze,hogy elmegyünk.-vettem a kezembe Mattyt és indultam vele a szobájába,ott lefektettem az ágyára és betakartam,majd puszit nyomtam az arcára.
-Álmodj szépeket!-mosolyogtam rá,és elhagytam a szobát villanyt leoltva.
Az este már én sem csináltam semmi többet,megfürödtem,pizsamába bújtam és még kicsit laptopoztam,majd én is eltettem magam holnapra.
Arról a szőke fiúról álmodtam akit az óvodában láttam,egyszerűen annyira megragadtak agyamban arcának részei..szinte berögzültek,előbb letudtam volna rajzolni a fiú vonásait,mint felmondani a történelmet.
Reggel hirtelen ültem fel az ágyamban..elaludtam.Már majdnem fél 8 van.Gyorsan pattantam fel,és öltöztem,majd szél sebesen elvégeztem reggeli teendőimet,és már ronhantam is az öcsémet kelteni.
-Matty,kelj fel gyorsan,elaludtam!El fogok késni ha nem pattansz.-simogattam arcát.Matty nagyot nyújtózott és kinyitotta szemeit.Okos kisfiú volt,mindig ráérzett a helyzet lényegére.
-Akár mehetünk is-mosolygott.
Matty felkelt,felöltöztettem,majd csináltam neki reggelit.
Háromnegyed nyolckor sikerült elindulnunk.Először is elvittem Mattyt az óvodába.
Kitártam az ovi kapuját,és éppen beléptem volna de valaki hátulról belém szaladt.
-Sophie állj meg.-kiabált a kislány után az a szőke hajú fiú akit tegnap itt láttam.-Nagyon sajnálom.-nézett rám,mire én csak nagyokat pislogtam,majd mikor végre észbe kaptam válaszoltam.
-Semmi baj,előfordúl.-mosolyogtam,mire a fiú is rám mosolygott.
-Viszont most sajnálom,de rohannom kell.-intett egyet és már be is szaladt az ovi kapuján a barna hajú kislány után.
-Te nem el akartál késni az előbb?-ébresztett fel merengésemből Matty.
-Jézusom,igazad van.-kezdtem el gyors léptekkel haladni az óvoda épülete felé,ott beadtam a csoportba Mattyt és már rohantam is kifelé de az óvoda kapujában ismét összefutottam a szőke hajú fiúval,egyszerre akartunk kiindulni a kapun.
-Hát ezt nem hiszem el,nagyon sajnálom,olyan esetlen vagyok.-szabadkozott .-Ha már ennyiszer összefutunk ezen a reggelen bemutatkozom,Niall Horan vagyok.-nyújtott kezet,amit én habozás nélkül elfogadtam és megráztam.
-Alexis Greene.-néztem bele a kék szempárba.
-Remek,.-mondta kedvesen.-De ha nem haragszol akkor én rohanok,el fogok késni az iskolából.-A mondata végét már kiabálva mondta,és már szaladt is egy mellékutcán.Még utána szóltam volna,de értelme nem sok lett volna.
Kíváncsiság fénye ragyogott felé bennem,annyira érdekelne,hogy hova jár iskolába..meg minden vele kapcsolatos dolog.Szívesen megismerném,van egy olyan érzésem,hogy még sokat fogok vele találkozni..


Szeretnék kérni komikat,az első fejezetre szép számban kaptam és mint észrevettem tetszik nektek,aminek természetesen nagyon örülök ^^Úgy ,hogy remélem ide is összejön olyan szép számú kommentár !:)

11 megjegyzés:

  1. nagyon jó kövit :)

    VálaszTörlés
  2. annyira jó Lizi :))) tetszik, olyan jól írsz!!
    kíváncsi leszek kettejük kapcsolatára :3
    <3

    VálaszTörlés
  3. úúúú ez naon jóó lett :33 köviiiit!!^^

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó lett:) aranyos hogy Lexi ilyen jó nővérke:D

    VálaszTörlés
  5. jujj ez nagyon tetszett :) elképzeltem az én kis Niall-kémet és megértem h a csaj miért nem tudja kiverni a fejéből xdd nagyon jó lett! :) kovit!! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon nagyon jó lett,ügyes vagy!! Remélem hamar egymásra találnak!! Kövit gyorsan!!

    VálaszTörlés
  7. Most találtam rá a blogodra és már ez a két fejezet magával ragadott. Remélem minél hamarabb tudod hozni az új részt :) Rendszeres olvasóid szám egy taggal bővül és ha nem haragszol meg akkor kiraknálak a blogomra is mint egy új kedvenc :))) Ritka az amelyik két fejezet után így megfog :))
    Évesz,xx

    VálaszTörlés
  8. áhh*-* annyira imádom ahogy írsz*.*

    VálaszTörlés