2012. november 1., csütörtök

19.fejezet.~Siker .


19.fejezet.~

-Már elnézést-mondta apám heherészve-Alexis az én lányom , és majd én eldöntöm , hogy mikor megy hová.
-Ez pedig az én házam , és az én házamban zajlik ez a kis összezördülés , így én döntöm el , hogy itt marad-e Alexis az én házamban , vagy sem!-állt ki mellettem Maura.
-Csak szeretné eldönteni ! Alexis még mindig az én lányom.
-Sajnos - morogtam az orrom alatt.
-Szerintem ennek most kell véget vetni - jelent meg egy srác az ajtóban , ha minden igaz Ő Niall bátyja Greg.-Megkérhetem magát , hogy távozzon?-nézett apámra.
-Alexis nélkül nem megyek sehova!-toporgott egy helyben.
-Mert?
-Mert.
-Alexis marad!-Maura.
-Nem , nem !Alexis hazajön!-Apám.
-Biztos , hogy nem!Alexis itt fog maradni , és a vitát lezárom!
-Tudjátok mit?-kezdett bele apám.-Maradjon!Viszont ha 1 héten belül nem tolja haza a seggét , akkor ismét találkozunk ... -nézett rám szigorúan , majd elhagyta a szobát , és egy hatalmas ajtó csapódást lehetett hallani , így tudatta velünk , hogy elhagyta a házat is.
-Ezt is megoldottuk!-vigyorgott öntelten Maura.-Látod Niall?-nézett fiára.-Mondtam én , hogy megoldom a helyzetet.
-Igen anyu!-nevetett Niall.-Isten vagy!
-Óó tudom-kuncogott Maura.-Na de most megyek ebédet főzni!
-Áá igen , az remek ötlet , szerintem legalábbis!Finom legyen-kacsintott Niall , majd Maura elhagyta a szobát.
Niall rám nézett és hirtelen kitágultak a szemei.
-Olyan vörös az arcod , mint aki leégett a napon , és ott egy kéznyom.
-Mivel most csaptak arcon.
-Már nem azért , de apádtól ez undorító volt , a világon a legszégyen teljesebb dolog valakinek az arcába ütni , ráadásul egy lány arcába-rázta a fejét és csúnyán nézett.-Fáj?
-Nem csak kicsit zsibbad-simogattam meg az arcom.
-Adjak rá puszit?-vett fel Niall arca egy hatalmas vigyort.
-Adhatsz-mondtam semleges arccal.Niall mellém szökkent és nyomott egy nagy puszit az arcomra , csak úgy cuppant.
-Van egy remek ötletem -emelte magasba a mutatóujját Niall , csak , hogy nyomatékosítsa mondanivalóját.
-Hallgatlak -motyogtam.
-Mit szólnál hozzá , hogyha elmennénk valahova ..?
-Hova?
-Hát el!
-Bővebben?-nevettem fel.
-Azt még nem tudom ... 
-Jaj , te okoska!-forgattam meg a szememet.
-Megvan!-csillant fel a tekintete . -Menjünk a parkba!-mondta , majd könnyedén kézen fogott és elkezdett kifelé húzni az ajtón.

[A parkban..]

-Most nézd meg!Milyen szépen süt a nap!-mutatott Niall az égre.
-Inkább nem nézek oda , mert kiég a retinám-válaszoltam.
-Jaj , istenem , mekkora probléma ,  olyan semleges vagy !-vágta a fejemhez.
-Jaj , hát köszi , én is téged - mondtam durcásan , majd elengedtem a kezét.
-Csodás , most besértődtél?-húzta fel a szemöldökét.-Nők - forgatta meg a szemét.
-Nem , nem sértődtem meg , mert te sértettél meg.
-Ó anyám!És ha bocsánatot kérek?
-Hát , nem is tudom -vetettem rá egy pillantást.-Na jó , nem haragszom rád!-rántottam meg a vállamat , és hagytam , hogy újra kézen fogjon.
-Akkor ez a probléma is megoldva , pipa!Szerintem meg nem is haragudtál rám igazán!-mondta Niall boldogan -Jézusom!-mutatott egy fagyis kocsira.-Azt nézd , ott!
-Niall , az egy fagyis kocsi-állapítottam meg .
-Igen , és mi van benne?
-Hát gondolom , mivel fagyis kocsi , így fagyi-húztam fel egyik szemöldökömet.
-És mit kell csinálni a fagyival?-kérdezett tovább.
-Megenni?-kérdeztem vissza szellemesen.
-Pontosan , menjünk fagyizni!-kezdett el húzni a fagyis felé.

Mikor odaértünk Niall kért egy hatalmas 5 gombócos fagyit magának , majd utasított , hogy én is kérjek.Én csak 2 gombócot kértem , mert sosem bírtam még megenni 3-mat.Niall fizetett , és mentünk tovább a parkban.

Ekkor jutott eszembe , hogy Niallnek nem sokára mennie kell ebbe az x-factoros táborba.
-Tényleg , Niall!-fordultam felé.-Ehhez le kell ülni -indultam meg a pad felé , és leültem rá.
-Micsoda?-értetlenkedett a szőke , és leült mellém.
-Neked nem sokára menned kell , ebbe az x-factoros táborba , nem?-kérdeztem rá.
-De ... -sütötte le a szemeit , majd bátortalanul újra a szemembe nézett.
-Mikor?-sóhajtottam fel.
-Jövőhéten hétfőn kell bemenni-húzta el a száját.
-Ohh - fújtam ki a levegőt.-Hiányozni fogsz!-pirultam el fülig , amit mint láttam Niall is észrevett és végig simított az arcomon , majd nyomott rá egy puszit.
-Aranyos vagy!-mosolyodott el őszintén , a szeme csillogott.Erre a bókra , én nem tudtam igazán mit mondani.-Viszont , szerintem most menjünk haza , biztosra veszem , hogy már készen van az ebéd.
-Jó , menjünk -válaszoltam , majd felálltunk és lassan egymás mellett elindultunk Niallékhez.-Felmerült benne még egy kérdés?
-Mondjad -sóhajtozott Niall.
-Hogy tudsz te ennyi enni?
-Gondoltam , hogy valami buta kérdés lesz!Erre a válasz egyszerű.Nem tudom !-rántott vállat.



Na remekeltem ^^ Itt a friss feji és reméem , hogy tetszik és azt is , hogy ismét szép számú komi lesz itt!Az előző fejinél 33 komi lett *-*Mikor megláttam , azt hittem , hogy leesek a székről o.o Annyira boldog voltam ^^ Rendszeres olvasóim száma nem növekedett , de sebaj mert az oldalmegjelenítések száma átlépte a 10-ezret
:D
Egy kis blogajánló:
http://littlediamond1d.blogspot.hu/
Ez a másik blogom , ami Louisos ^^ Lehet azt is olvasgatni és komizni :)

14 megjegyzés:

  1. Imádom *.* Gyorsan hozd a következő részt! :)
    I'm 40-edik rendszeres olvasód :)


    VálaszTörlés
  2. nagyoooooooooooooooonjóó.*-* imádom ezt is és a másikat is a Little Diamond-ot is!:) nagyon jókat írsz!:) csak így tovább!:)

    VálaszTörlés
  3. Grat grat szomszéd ;) jó lett :DDD siess a következővel :DDcsak azért is ne hogy eltérjek a hagyománytól XDDD

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett ügyi vagy :) és gratulálok :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon nagyon jó lett <33 imádom a blogod :33 remélem minél hamarabb jön a kövi :$$$

    VálaszTörlés
  6. nagyon jó lett *o* gyorsan kövit (:

    VálaszTörlés
  7. nagyon jó a kövit gyorsan :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó a rész és gratulálok a sok komihoz és az oldalmegjelenítésekhez :) Most már biztos!Ez a kedvenc blogom <3 Nagyon várom a következő részt és siess :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó lett várom a kövi részt.. :)♥

    VálaszTörlés
  10. Jó rész lett. Azt is olvasom és várom mindkettőnél a kövit! :D

    VálaszTörlés
  11. Uristen nagyon jo ! Varom a kovit :$

    VálaszTörlés
  12. nagyon nagyon jó lett!!:DD:)

    VálaszTörlés