2012. október 20., szombat

11.fejezet.~Vallomások.

11.fejezet.~

"Nem kell ahhoz egy egész életet leélni, hogy az ember ráébredjen: ritkán kapjuk azt, amit megérdemelnénk.."

Nem tudom mennyi idő telhetett el,de egyszer csak Alexis kettőt pislogott és kinyitotta szemeit.Arca zavartságot tükrözött.
-Hála az égnek,hogy jól vagy.-szóltam hozzá halkan.
-Mi,mi történt?-érdeklődött zavartan.-Hogy kerülök én egy..kórházba?
-Én magam sem tudom,hogy történt,egyedül hagytalak 3 percre és veled ez lett.-mutattam rá.
Bal kezemmel még mindig fogtam a kezét.
-Az nem 3 perc volt,idő érzékéed sincs.-mosolyodott el.
-Látom nincsen semmi bajod,az orvos azt mondta,hogy fejsérülésed van.Meg egy kisebb seb a lábadon,így holnap után hazamehetsz.
-Az jó.-mondta,majd láttam,hogy körülpásztázza a kis helységet.
-Jaj ,Lexi én annyira aggódtam érted,hogy azt te el sem tudod képzelni.
-Valóban?Akkor gondolom azért szorongatod a kezemet.-nézett összekulcsolt kezeinkre.-Amúgy,miért is aggódtál ennyire értem?
-Hát,nem is tudom,én,én.-beszéltem össze-vissza.
-Te?-vont kérdőre.
-Jaj Istenem,Lexi én,hogy mondjam,hogy megértsd.-hadartam gyorsan.-Én szeretlek téged,de nem úgy mint egy átlagos lány barátot,hanem sokkal jobban.
Alexisnek elkerekedtek a szemei.Én várakozóan tekintettem rá.
-Te most..?-dadogott.-Te,vagyis ,hogy te most nekem,te most nekem szerelmet vallottál?-pislogott nagyokat.
-Mondhatjuk így is.-bólintottam.-Az elmúlt két és fél hétben én teljesen beléd szerettem.De gondolom te csak egy normális barátként tekintesz rám,szóval..talán jobb lesz ha nem zaklatlak ezzel.-motyogtam halkan.
-Te miket beszélsz?Nem is értem,hogy vagy te festett szőke..
-Hm?-néztem a szemébe.
-Szerinted,ha én normális barátként tekintenék rád,hagynám,hogy a kezemet fogdossad?-húzta fel a szemöldökét.
-Hát nem tudom,soha nem értettem a lányok logikáját.-magyaráztam.
-Aha..
-Most akkor mi is van?
-Nem tudom.
-Az jó,mert én sem.
Ekkor hirtelen kicsapódott az ajtó és berontott rajta bob,alexis apja és a nevelő anyja Ashley.
-Hála az Istennek,hogy jól vagy.-lépdelt ide Bob.-Szörnyen aggódtam miattad,mikor felhívott azaz ürge,hogy kórházban vagy azonnal ide rohantunk.
-Igen.-jött ide Ashley is,láttam,hogy rám néz ,majd összekulcsolt kezeinkre,majd felhúzza szemöldökét.
-Jól hallottam?-nézett furán Lexi.-Ti aggódtatok miattam?-hangsúlyozta ki a szavakat.
-Persze.-vágta rá magától értetődően Bob.
-Fura,meglepő és furcsa.-bólogatott Lexi,majd kérdően rám nézett,én csak vállat rántottam.
-Mégis mi a meglepő abban,hogy aggódunk a saját lányunkért?-Bob.
-Már elnézést,de nekem Ő.-itt Ashleyre mutatott.-Nem az anyám.-emelte ki a 'nem ' szócskát.
-Jójó.-Bob.-Tudjuk,hogy nem bírod elfogadni Ashleyt,de próbáld meg.
-Jaj Istenem,kérlek apa,ne játszátok meg magatokat,egyikőtök sem aggódott értem,sőt még örültetek is volna ha nem idekerülök hanem a temetőbe.Otthon le sem szartok.-magyarázott Lexi összezavarodottan.-Nem hinném,hogy ez a kis baleset ennyire rávilágított volna titeket arra,hogy le sem szarjátok a fejemet,elnézést fejünket.Jut is eszembe,hol van Matty?
-A szoomszéd néni vigyáz rá.-mondta bob.
-Akinek az a Benjamin fia van?-Lexi.
-Azt hiszem igen.-ekkor Lexivel összenéztünk és felkuncogtunk.
-Viszont,azt hiszem én megyek..-mondtam,és el akartam húzni a kezemet de Alexis megszórította a kezemet.
-Kérlek,maradj.-nézett rám kérlelő tekintettel,nem tudtam volna neki nemet mondani főleg ebben az állapotban,így csak visszaültem.
-Látom,nagyon közeli kapcsolatot ápoltok.-méregetett minket Bob.
-És az baj?-pislogott kislányosan Alexis.
-Hát..nem is tudom.Még eldöntöm.-mondta Bob.
-Édesem,ne süssek neked sütit,és hozzam be?-simogatta meg Ashley Lexi arcát,akinek egy hatalmas fintor jelent meg az arcán,majd rendezte vonásait.
-Nem kell fáradni,köszönöm.Inkább, Mattyt hozzátok el attól a szomszédtól.
-Megint az öccse érdekeit nézni,látod?Mondtam én.-suttogott Ashleynek Bob.
-Jólvan Bob,értem.-válaszolt neki Ashley.
-Mit mondd az orvos?-fordult hirtelen felém az orvos.
-Azt mondta,hogy Lexi akár holnap után is hazamehet.
-Az szuper jó!-vágta rá Ashley.
-Majd lebeszélem az orvossal,hogy holnap hazajöhess.-mosolygott Bob Lexire.-Majd otthon ápolunk.
-Azt hiszem inkább itt maradok.-tárultak ki Lexi szemei.
-Miért is?Majd áthívjuk a barátodat is.-nézett rám Ashley.-Gondolom ő is melletted szeretne lenni.
-Hát persze.-bólogattam egyetértően,habár nem értettem honnan jön ezeknek ez a nagy egyetértés,meg ez a 'jaj kislányom úgy aggódtam' duma,mivel olyanokat mesélt róluk Alexis.

Szinte az egész délutánt Lexivel töltöttem a kórházban,beszélgettünk és nevettünk.Nagyon jó vele,csak hát maga a hely nem éppen tetszett.Bob lebeszélte az orvossal,hogy Lexi holnap haza mehessen,és otthon legyen még kicsit pátyolgatva.
Este felé sajnos jött a hívás anyámtól,hogy menjek haza mert mérges lesz,és akkor nekem végem.
-Nekem mennem kell.-néztem szomorúan Lexi szemeibe.
-Kár.-hajtotta le a fejét.Annyira nem akartam most itthagyni ,de ha egyszer muszáj.
-Holnap hányra menjek a házatokhoz?
-Nem tudom,mondjuk délelőtt 10-re?-csillantak fel szemei.
-Ott leszek.-kacsintottam,majd odahajoltam és arcon pusziltam.-Lehetőség szerint ne szökj meg a kórházból,és ugye tudod,hogy én szeretlek?
-Igen tudom.-mosolyodott el.Elengedtem a kezét és elhagytam a kórtermet.
Elővettem a zsebemből a mobilomat és tárcsáztam anyám számát.Megmondtam neki,hogy a kórházhoz jöjjön.
15 percen belül itt is volt.
-Kisfiam.-szólt hozzám aggódó hangon,mikor beültem mellé a kocsiba.-Mit csináltál te itt?Nem a plázában voltál azzal a kislánnyal?
-Lexi nem kislány.-vágtam rá.-És de csak történt egy kis baleset és ide kerültünk.
-Van egy olyan érzésem,hogy te halálosan szerelmes vagy ebbe a kislányba.
-Anyu!-néztem rá szúrós szemekkel.Ő csak egy vigyort villantott.-Nem kislány!
-Jó jó,meg sem szólaltam.-kuncogott tovább és rálépett a gázra.


Remélem,hogy ez is elnyerte a kis tetszéseteket :)
Szeretnék egyre több rendszeres olvasót ^^És jöhetnek a kommentárok is hegyivel :DDD

10 megjegyzés:

  1. Áááá ez nagyon jó♥♥ köviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.

    VálaszTörlés
  2. imádom.*-* én már rendszeres olvasó vagyok!;D

    VálaszTörlés
  3. áhhh,imádoooooom :DDDDDDDDDDDDDDDDD

    VálaszTörlés
  4. Nagyon imááádom! <3 Várom a következőt és remélem már nem vagy büntetésben!!

    VálaszTörlés
  5. imádom <3 siess a kövivel *----* :$$$

    VálaszTörlés
  6. Kedvenc részem lett *-* <3
    Hamar hozd a következőt :3

    VálaszTörlés
  7. istenem ez annyira tetszett h nem tudom szavakba önteni!! *-* imádoM! kövit!! :)

    VálaszTörlés
  8. Kedvenc résyem , annyira jó lett . Kövit hamar

    VálaszTörlés
  9. tökjóó köviit!:)

    VálaszTörlés