2012. október 23., kedd

13.fejezet.~A produkció!


13.fejezet.

*Alexis szemszög*

Eljött a hétfő.A tegnap előtti kis incidensem óta semmi érdekes nem történt,leszámítva, hogy összejöttem Niallel.Még mindig nem birom felfogni, hogy Ő engem akar.Furcsa,de jó érzés.
-Matty-léptem be a szobájába.-Készen vagy már?
-Igen-válaszolt, majd kiszaladt a szobából,én lassan utána kullogtam.
Mikor leértem Matty már az udvaron várt rám,én bezártam az ajtót és együtt elindultunk.
Niallel a sarkon találkoztunk,mikor odaértünk hozzájuk- mivel Sophie is ott volt-,Niall megpuszilta az arcomat , majd kézen fogott.
-Mehetünk?-érdeklődött.
-Persze.-válaszoltam, majd megindultunk az óvoda felé ,aztán az iskolába.

[..]
Eljött a nap vége,éppen a suliból tartottunk kifelé Niallel és a parkolón mentünk keresztül mikor elénk parkolt egy kocsi,és számomra egy igen ismerős személy szállt ki belőle.
-Alexis,ülj be a kocsiba,soha többé nem találkozhatsz ezzel a fiúval!-mondta apám mire nekem kitégultam a szemeim.
-Mi..miért?-dadogtam összezavarodottan.-Ezt nem csinálhatod.
-Dehogynem,az apád vagyok.Na,gyerünk ülj a kocsiba.-mutatott a kocsi ajtó felé.Én zavartan Niallra néztem aki úgy látom megértette a dolgokat és hirtelen magához rántott,és megcsókolt.
-Én akkor is szeretlek.-mondta majd elengedte a kezemet.-Menj!Ne balhlézzunk,senkinek nem lesz jó!-rázta a fejét.
-Hmm..milyen okos kis szőke vagy te!-bólogatott apám majd kicsit meglökött,hogy üljek be a kocsiba.


[..2 hónap múlva..]

Én úgy gondolom,hogy az életem ennél már nem lehetne nyomorúságosabb,pár hónapja elválasztottak attól akit a legjobban szerettem-az öcsém mellett-,a világon,és esetleg csak néha hetente tudok vele beszélgetni laptopon.Még apám másik iskolába is iratott,hogy semmi kapcsolatom ne legyen Niallel.Apám szerint egy rossz kölök,ezért nem találkozhatok vele.Egyre jobban kezdek róla meggyőződni,hogy apám bolond.

Már vagy 2 hete nem beszéltem egy szót sem Niallel,nem volt fönt sehol mikor én igen.Annyira sajnálom ezt az egészet,hiszen nekem ő egy amolyan lelki és testi támaszom volt.

Élettelenül lekullogtam a nappaliba és bekapcsoltam a tvt.Nagyot sóhajtottam és kapcsolgatni kezdtem.Szerencsére a zsarnok és a felesége nincsen még itthon,Matty pedig valamit csinál a szobájában.
Hirtelen megállt a kezem a kapcsolón és a tvre meredtem.X-factor válogatás ment.
Vállat rántottam és ledobtam magam mellé a távirányítót ,majd felálltam és bementem a konyhába csinálni valami ehetőt magamnak.
-Matty nem vagy éhes?-jutott eszembe,hogy nekem öcsém is van.
-Nem -jött a válasz,én ezek után csak csináltam magamnak egy szendvicset és visszamentem a nappaliba.Éppen le akartam ülni a kanapéra mikor eszembe jutott,hogy nem hoztam inni.Letettem a kis dohányzó asztalkára a tányéromat és indultam volna vissza a konyhába, de mikor a tvre néztem igazán meglepő dologgal találtam szembe magamat.
Nagyokat pislogva néztem a képernyőt.Jól látok?Tényleg Ő lenne a tvben?Vagy már képzelődök?Esetleg iker testvére van..?-ilyen gondolatok jártak a fejemben míg a tvben lévő szőke fiú meg nem szólalt:
-Niall Horan vagyok!-mondta,én hirtelen azt sem tudtam,hogy sírjak vagy nevessek.A tvt mereven bámulva ,úgy döntöttem,hogy azaz innivaló most várhat.A képernyőre cuppanva vártam a produkcióra.




Na,úgy gondoltam kicsit 'megsózom' a dolgokat!!Remélem,hogy tetszik így is a sztori:d Drámai lesz előre mondom xdd avgyis ja xdd:D
Komiba a véleményeket ne csak annyit h :
Kövit,tök jóü lett
jó lett stb ilyen alapvető :d 
Tudom h jó lett;D xddd nem vagyok egoista xdd:D Na csak viccelek!
Szóval TARTALMAS komikat ^^

11 megjegyzés:

  1. ISTENEM. majdnem besírtam :| :c annyira aranyos fuuh,várom nagyon a kövit :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon tetszett ez a rész : )
    Már alig várom a kövit ! :DD
    Eleinte kicsit furcsálltam, hogy így folytatódik de húú nagyon tetszik :D kíváncsi vagyok h mi lesz a következő részbe :D

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Nekem nagyon tetszik a történet csak azt nem értem h az apja mért hiszi azt hogy Niall rossz? De nagyon várom a kövit :D

    VálaszTörlés
  5. fuuu. jol begyorsitottal. ezt megegyszer neeee. marmint ne ugorj nagyokat elore mert darabos lesz a tortenet. mondjuk itt az x factor helyere tolta az esemenyeket.
    bocsi telorol voltam.
    ~lexi

    VálaszTörlés
  6. WOW most csak ennyi jut eszembe :D Nagyon jó remélem valahogy tudnak találkozni :D És nagyon kíváncsi vagyok,hogy miért nem találkozhatnak többé?? :) De amúgy nagyon jó és várom a kövit ! <3

    VálaszTörlés
  7. érdekes volt a történetben ez a nagy ugrás kicsit furcsálltam de alapvetően tetszett ez a rész is :)

    VálaszTörlés
  8. Azta es remek csak az apa hat az ... Kovit

    VálaszTörlés
  9. annyira jó lett :DD szerintem jól tetted hogy 'megsóztad' a dolgokat *----* gyorsan hozd a kövit =)

    VálaszTörlés