2012. október 17., szerda

9.fejezet.~Indulás.


9.fejezet.~

'A mély barátság olyan, mint a szivárvány, ha a boldogság és a könny megfelelő arányban vegyül, a végeredmény egy színes híd két szív között...'

-Lexi.-kiabált Matty a fürdőből,én Niallra néztem aki csak felkuncogott.
-Menj és szedd ki a törpét a kádból.
-Megyek ..
Felmentem az emeletre,ott be Matty szobájába ,onnan elhoztam a pizsamáját majd bementem a fürdőbe vele.Segítettem megtörölközni öcsémnek,majd ráadtam a pizsomáját.Felemeltem és úgy indultam ki vele a fürdőből.
-Mész aludni?Vagy tévézel még?
-Tévézek.-vágta rá.
-Jó.-mondtam ,majd letettem az ágyába,ő jól betakarózott,én meg bekapcsoltam a tévéjét.-Na majd ha Niall távozott akkor feljövök és rád nézek.-Odaléptem az ajtóhoz ,és kiemntem rajta,és lassan becsuktam magam után.
Na,Matty kész is.Felsóhajtottam és lementem a nappaliba ahol Niall várt.
-Na mivan?Lefektetted a törpét?-mosolygott rám,én meg csak bólintottam neki,majd leültem mellé.-Mi volt a suliban?
-Semmi.-rántottam meg a vállamat.
-Semmi?Na de mégis..
-Lefeleltettek fizikából,amúgy semmi különös ,egy átlagos,unalmas nap volt.-magyaráztam.
-Értem,és hányast kaptál?
-Szerinted?-vigyorodtam el.
-Gondolom ötöst.-sóhajtott Niall.-Miért is kaptál volna rosszabat?
-Igen,ötöst.
-Na jó,hagyjuk a sulit,mit csinálsz holnap?Van kedved elmenni valahova?Mondjuk vásárolgatni?-rázta kezeit fejével egy vonalban.
-Persze,azonnal.Mégis miből vásárolgatok drágaság?Ma Mattynek sem tudtam venni egy kisautót.-hajtottam le a fejemet.
-Hát megfejed apádat.
-Aha.-nevettem fel kínomban.-Ő arról híres,hogy olyan jó apuci és csak úgy hipp-hopp ad nekem pénzt.
-Lexi,egy próbát megér.-nézett mélyen a szemembe szép,kék szemeivel.
-Jó.-mondtam durcás hangon.-De ha lecsesz,Niall Horan,én tulajdon kezeimmel csinállak ki.-fenyegettem meg.
-Jó,jó.-Niall.-Azt hiszem én elindulok haza.-húzta el oldalra a száját.
-Ne.-vágtam rá magától értetődően.-Vagyis..-kicsit ciki szitu.-Olyan kevés időt töltöttél ma velem.
-Jó,talán még egy kicsit itt maradok,de akkor csináljunk is valamit.-nézett körbe a nappaliba.-Tudsz sakkozni?-akadt meg a szeme apám régi sakktábláján.
-Tudok,de most komolyan sakkozni akarsz?
-Aha.-bólintott,én felálltam és idehoztam a sakk táblát,majd kirakosgattuk a bábúkat,és neki kezdtünk a játéknak.
Végül hatalmas 'kűzdelem' után Niall nyert.
-Azt hiszem nekem mennem kell.-nézett a szemembe Niall.-Viszont akkor holnap megyünk?Délelőtt tízre itt vagyok.
-Rendben.-bólintottam.-Kikísérlek.-Éppen álltunk fel mind a ketten mikor nyílt az ajtó és belépett rajta apu és a banya.
-Ezek a ...?-kérdezte Niall,én csak rémült tekintettel bólintottam,nem igazán szerettem volna,hogy megtudják,hogy nekem most itt van  Niall aki nagyon jó barátom,mert még kombinálni kezdennk,és beképzelni dolgokat.
-Gyere kikísérlek.-fogtam meg a csuklóját és kezdtem az ajtó felé húzni.Mikor odaértünk apám igen furcsán nézett rám.Én gyorsan elengedtem Niall csuklóját.
-Ez ki?-húzta fel egyik szemöldökét fintorogva apám.
-Niall Horan.-nyújtotta apám felé a kezét Niall.
-Hmm..Bob Greene.-ráztak kezet.
-Örülök,hogy megismerhetem.-Niall.-Viszont nekem most mennem kell,viszlát és szia Lexi.-köszönt majd még a tekintetünk találkozott és Niall elment.
Apám számonkérően nézett rám,Ashley meg fintorogva.
-Milyen kis szőke,gondolom esze is annyi.-mondta Ashley és berázta magát a nappaliba,erre a kijelentésére legszívesebben behúztam volna neki.Nem veszi észre magát,ráadásul ő is szőke.
-Állíthatnál rajta.-mutattam arra felé amerre Ashley ment.
-Inkább te állíts a modorodon,amúgy meg ki ez a fiú?-fonta karba kezeit mellkasán apám,én is ugyan így tettem.
-Niall csak a barátom.-rángattam a vállamat.-Semmi több.
-Aha..-mondta majd ő is elindult a nappali felé.
-Apa,várj.-szóltam utána,mire ő visszafordult és kérdően tekintett rám.-Holnap szeretnék elmenni délelőtt..
-Hát menj.
-De arra akarok kilyukadni,hogy Matty nélkül..és nem kaphatnék egy kis plusz pénzt?
-Oké.-bólintott.-De csak délelőtt délután nekem programom van.És a plusz pénzt még átgondolom
-Oké,oké és köszi.
Apám érdekes módon elmosolyodott és bement a nappaliba.Ritkán látom ezt a savanyú embert mosolyogni.

[..]

Csöngettek.
Fejvesztve rohantam ajtót nyitni,mikor odaértem nagy levegőt vettem és kisebb légző gyakorlatot alkalmaztam,majd ajtót nyitottam.
-Szia Lexi.-tárta szét karjait Niall.-Mondd csak baby kaptál pénzt?
-Kaptam.-nevettem.
-Na akkor úgy látom apuci szíve meglágyúlt.
-Bárcsak úgy lenne!-bólogattam nyugodtan.
-Akkor mehetünk?-jelent meg szája szegletében egy huncut mosoly.
-Persze,elmentem.-kiáltottam de meghallottam öcsém kiabálását.
-Lexi,Lexi várj.-ütközött belém.-Na gyere ide.-kezeit felnyújtotta,azt akarta,hogy felemeljem,én megtetem kérését.Matty a fülemhez hajolt és suttogni kezdett.
-Ugye,ha találsz nekem valamit ,megveszed?-kérdezte egy cinkos vigyor kíséretében,amit Niallel váltott.
-Persze öcsi.-mondtam majd arcon pusziltam és letettem.-Na akkor most mentem el.
-Szervusz Lexikém.-kiabált Ashley,én azt hittem elhányom magamat.
Becsuktam az ajtót és elindultunk Niallel a legközelebbi buszmegállóig.


Na ismét itt a minap ígért friss:)Mindig próbálok ezentúl is majd frisst hozni és amint kijavítottam a rossz jegyeimet már nem lesz ebből gond:)
Komiba válaszolj:
1.)Milyen a történet?
2.)Ki a kedven szereplőd?
3.)Jó amit írok?
4.)Tetszik ez a csúya apuci,gonosz banyával feeling?:D
5.)10-es skálán mennyit adnál a blogra.?
6.Egyén megjegyzésed ^^

15 megjegyzés:

  1. 1.)Milyen a történet? nagyon jó csak már jönnének össze:D:D:D
    2.)Ki a kedven szereplőd? lexi niall:)
    3.)Jó amit írok? igen!
    4.)Tetszik ez a csúya apuci,gonosz banyával feeling?:D aha!:D
    5.)10-es skálán mennyit adnál a blogra.? 9
    6.Egyén megjegyzésed ^^ nagyon jó csak egy kis romantika is legyen benne szerintem de rohatjó:D!:DD

    VálaszTörlés
  2. 1.)a gond a történettel, hogy gyors. leírhatnád sokkal részletesebben is. már az első pár részben megismerte Niallt. lehetne kicsit lassítani, felvezetni a történteket a múltról.
    2.) nincs kedvenc szereplőm, bár a karakter erre jobb szó. talán a kis Matty karaktere a legemberibb.
    3.) nem tudom, jó-e amit írsz, nem vagyok kritikus, nem rossz! de át kellene olvasni mielőtt közzéteszed. mint mondtam, nagyon gyorsan halad a történet, ami engem nagyon zavar. rengeteg ilyet olvastam már, amiben az első pár részben találkoznak, majd szimpatizálni kezdenek egymással, szinte azonnal.
    4.) nem, nekem nem tetszik annyira, szerintem kicsit erőltetett és sablonos. nagyon sokan hasonlót írnak/írtak.
    5.) nem hiszem, hogy jogom van arra, hogy pontozzam más blogját.
    6.) egyéb megjegyzésem nincs, csak annyi... "elvonúl", "elfordúl". de komolyan hosszú "ú"-val ejted? ezt a többi blogodba is észrevettem, engem irritál. nem mintha helyesíró bajnok lennék, de nem mondd mér, hogy te hosszúval ejted.:DD az kicsit röhejes lenne. ennyi voltam, tőlem kiteheted a kritikákhoz is..

    VálaszTörlés
  3. 1.)Milyen a történet?- aranyos :):D
    2.)Ki a kedven szereplőd?- Lexi,Niall,Matty
    3.)Jó amit írok?- alap :D
    4.)Tetszik ez a csúya apuci,gonosz banyával feeling?:D- nagyon is ! :D
    5.)10-es skálán mennyit adnál a blogra.?100000000000000 :D
    6.Egyén megjegyzésed ^^ - legyen valami Lexi vs banya jelenet:DD

    VálaszTörlés
  4. 1. jóóó :)
    2. lexi niall matty :)
    3. nagyon jóó :D
    4. igen tetszik
    5.11 :DD
    6. kövit :D

    VálaszTörlés
  5. először is én egy kicsit sem értek egyet a névtelen íróval!!!!! mármint azzal aki kritizált....

    1.)Milyen a történet? nagyon tetszik és szerintem minden pont jó tempóban halad :)
    2.)Ki a kedven szereplőd? igazából mindegyiket szeretem a maga módján csak Lexi apját és élettársát nem....
    3.)Jó amit írok? igen csodálatos!! *-*
    4.)Tetszik ez a csúnya apuci,gonosz banyával feeling?:D hát nekem tetszik de arról is lehetne szó, hogy később normálisabbak lesznek :)
    5.)10-es skálán mennyit adnál a blogra.?100000000000000000000
    6.Egyén megjegyzésed ^^ nagyon tetszik, hogy most komoly blogot írsz persze a többit is imádom! :)

    VálaszTörlés
  6. 1. Nagyon imádom *-*
    2. Hát szerintem Niall és Matty meg persze Lexi :)
    3. Nagyon jóóó.. :D
    4. Igen,mert nem kell,hogy minden happy legyen!! :)
    5. Tuti,hogy 10 <3
    6. Nagyon jó lett és várom a kövit!! :)<3 Siess! :D

    VálaszTörlés
  7. 1.)Szupiiii :)))
    2.)Természetesen Niall! :D
    3.)Hát persze!
    4.)Tetszik, de néha azért megsajnálom őket, talán megenyhülnek :)
    5.)10000
    6. Azt hiszem nincs :D Jó hogy minden nap hozol részt :P

    VálaszTörlés
  8. 1.)Milyen a történet?Kiváló
    2.)Ki a kedven szereplőd?Lexi , Matty , Niall
    3.)Jó amit írok?persye
    4.)Tetszik ez a csúya apuci,gonosz banyával feeling?:D Ját bejön , de azért a végén kibékülhetnének
    5.)10-es skálán mennyit adnál a blogra.?1oooooooo
    6.Egyén megjegyzésed ^^Hamar kövit

    VálaszTörlés
  9. 1.)Milyen a történet? Jajjj,nagyon nagyon jóó!!
    2.)Ki a kedvenc szereplőd? Lexi
    3.)Jó amit írok? Nagyon jóóóóóó!!! Ügyes vagy!!
    4.)Tetszik ez a csúnya apuci,gonosz banyával feeling?:D Na ná!!
    5.)10-es skálán mennyit adnál a blogra.?11
    6.Egyén megjegyzésed ^^Gyorsan a kövit!!

    VálaszTörlés
  10. 1.)Milyen a történet? Nagyon jó *-*
    2.)Ki a kedven szereplőd?Lexi,Matty ,Niall :)
    3.)Jó amit írok? Aham ^^
    4.)Tetszik ez a csúya apuci,gonosz banyával feeling?:D Öö hát elmegy de egyszer legyen normálisak egy kcisit ;]
    5.)10-es skálán mennyit adnál a blogra.? 9
    6.Egyén megjegyzésed ^^ Hamar kövit,és úgy sajnálom Mattyt hogy nem kapja meg amit kinéz magának meg nem foglalkoznak vele..csak Lexi :'(

    VálaszTörlés
  11. ááá imádom a blogodat nagyon tetszik :)))

    VálaszTörlés
  12. 1.)Milyen a történet?a lehető legjobb <3
    2.)Ki a kedven szereplőd?Niall,Lexi
    3.)Jó amit írok?jobbat nemislehet ;DD
    4.)Tetszik ez a csúya apuci,gonosz banyával feeling?:Digen nagyon :))
    5.)10-es skálán mennyit adnál a blogra.?100000000000000
    nagyon imádom a blogod :pp remélem minél hamarabb hozod a kövit :$$$

    VálaszTörlés
  13. 1.)Milyen a történet? - Nagyon tetszik!
    2.)Ki a kedven szereplőd? - Matty, a történeten kívül is imádom őt!! :D
    3.)Jó amit írok? - Igen, bár van, hogy annyira belemerülök, hogy rövidnek találom, de szerencsére naponta van szinte friss!! ;)
    4.)Tetszik ez a csúnya apuci,gonosz banyával feeling?:D - Igen!! :D Bár néha megverném a csúnya apucit és megrángatnám a banya Ashley-t. :D
    5.)10-es skálán mennyit adnál a blogra.? - 9
    6.Egyén megjegyzésed ^^ - Örülök, hogy rátaláltam a blogodra és egyéni megjegyzés talán csak annyi, hogy várom, hogy a történetben 2012 legyen. Kíváncsi vagyok az új eseményekre. :)
    puszi :)

    VálaszTörlés
  14. 1.)Milyen a történet? - nagyon tetszik, nem olvastam még ilyet.^^
    2.)Ki a kedven szereplőd? - Niall, Lexi és Matty :)
    3.)Jó amit írok? - ez kérdés? persze. imádom!
    4.)Tetszik ez a csúya apuci,gonosz banyával feeling?:D - nekem tetszik, legalább nem családi idillt mutatsz be, mint a legtöbb blogban, amitől már inkább hányok. :D
    5.)10-es skálán mennyit adnál a blogra.? - 10000000000 :3
    6.Egyén megjegyzésed ^^ - szeretlek Lizi :3

    VálaszTörlés
  15. tagolhatnád a szöveget..! és annyi még, hogy: nem kell a párbeszédjel után pont! helytelen! megkereshetnéd a space billentyût is...

    VálaszTörlés