2012. október 24., szerda

14.fejezet.~A terv.


14.fejezet.


Nem is olyan rossz-dőltem hátra a kanapén ilyes fajta gondolatokkal.Hmm... egész jó hangja van Niallnek.
-Mit nézel?-huppant le hirtelen Matty mellém,én annyira megijedtem,hogy ugrottam egyet.-Az ott Niall?-mutatott a tvre , én csak lassan bólogattam heves szívdobogással.-És mit csinál Niall a tvnkben?-csodálkozott Matty.
-Gondolom jelentkzetett az x-factorba-rántottam vállat.
-Miért?-kérdezősködött tovább.
-Mert ahol volt kedve-válaszoltam.
-Miért volt ahhoz kedve?
-Matty!Nem tudom-néztem rá csúnyán.
-Miért nem tudod?-jött egy újabb kérdés.
-Mert nem tudom-ráztam a fejemet.
-De miért?
-Miért kérdezel ennyit?
-Miért kérdeztél vissza?
-Na jó!Matty elég volt!-forgattam meg a szememet.
-Miből volt elég?-vigyorodott el.
-Matty!-szóltam rá kicsit hangosabban , mire Ő ismét elvigyorodott, és elszaladt.
Ismét a tvre révedt tekintetem,Niall továbbjutott.
Olyan hirtelen vágódott ki az ajtó , hogy időm sem volt észbe kapni.
-Megjöttünk!-kiáltotta apánk.
-Szuper-morogtam az orrom alatt.Apám és Ashley bejöttek a nappaliba és körül néztek.
-Látom minden rendben-mosolyodott el Ashley és leült mellém , majd megpacskolta a combomat.Fintorogva ültem kicsit arrébb.
-Miért ne lenne minden rendben?-érdeklődtem kicsit flegma hangon , majd inkább felmentem a szobámba.
Egy ötlet kezdett megfogalmazódni a fejemben, csak még nem tudtam,hogy mikor valósítsuk meg.
Lehuppantam az ágyamra és előkotortam laptopomat , felnyitottam és rögtön felmentem facebookra és írtam Niallnek egy üzenetet.
Leírtam neki , hogy láttam őt a tvben, meg , hogy szurkolok neki, az üzenetem végére még odabigyeztettem , egy kis mosolygós smiley-t és odaírtam, hogy szeretem őt.
Vártam pár percet az üzenet elküldése után, hátha jön válasz, de szokás szerint semmi.
Hát igen , Niall elfoglalt ember , na jó , ez viccnek is rossz volt.
Nagyot sóhajtottam és lecsuktam a laptopomat és felálltam , tovább fontolgattam azt a kis ötletet amit már pár napja fontolgatok , de nem merem megcsinálni.
Azt hiszem összeszedem minden bátorságomat és végrehajtom a dolgot.

Fogtam egy kis táskát és beleraktam pár ruhát.Felvettem egy pulcsit,szorosan összehúztam elől,hogy ne fázzak , majd a vállamra vettem a táskát.Megindultam az ablakom felé , és kihajoltam rajta. Ez így nem fog menni!Lesz nagy bumm , ha innen kiugrok , húztam el a számat jobbra , majd balra. 
az ajtóm felé vettem az irányt , résnyire kinyitottam , majd mikor észleltem , hogy nincsen senki sem a folyosón óvatos , lassú léptekkel lábujjhegyen elindultam le a lépcsőn.
-Hova,hova?-szólalt meg mögött hirtelen Matty , én meg ismét kisebb szívrohamot kaptam.
-Csak sétálok egyet-válaszoltam mosolyogva és lementem a lépcsőn.Szerencsére apa és a banya a nappaliban tvztek így el tudtam jutni a földszinti mosdóba , ahol ugye szabad az út , és ki tudok jutni.
Lehajtottam a wc ülőkét  , , majd először a táskámat dobtam ki az ablakon , utána meg én másztam ki rajta...



Itt a frissecskee!!:) Cicc,cicc komikat :))
Remélem , hogy ez is tetszett nektek és komizni fogtok:))

16 megjegyzés:

  1. Nagyon jó kérlek hozzd gyorsan a kövit mert izgalmas és nem birok várni

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetsziik :D Kíváncsi vagyok a kövi részre:P

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett ez a rész és tetszett,hogy van elég bátorsága remélem Niall-hez megy :)) Siess a kövivel <3

    VálaszTörlés
  4. gyorsan kövit!! remélem Niall-hoz szökik :DD

    VálaszTörlés
  5. ezez a blogod kurvajooo. De jo lenne nekem is egy barat..<3 remelem itt naponta harom feji lesz merr aaaaa. Ez annyira lazba hoz mint az ehezok viadala:)) csinalhatnal konyvet

    VálaszTörlés
  6. Nagyon nagyon jó lett,ügyes vagy,gratula!! Gyorsan hozd a kövit!! :))

    VálaszTörlés
  7. hmm ez érdekes xdd remélem én is h Niall-höz igyekszik :) kövit! :)

    VálaszTörlés
  8. nagyon jó írsz :$$ annyira várom már a folytatást :DD siess ^^

    VálaszTörlés
  9. Nagyon cool ,,,Hamar akovit es ha lehet hosszabbak legyenek

    VálaszTörlés
  10. siess a kövivel !! : DD
    nagyon tetszik és kíváncsi vagyok a következő részre ! :D
    eszméletlen jól írsz ! :)

    VálaszTörlés
  11. nagyon jóó furcsa kicsit hogy ennyire rosszba van az apjával:D majd szerintem kicsit 'lágyuljon meg a szive':DD amugy rohadt jó ez a kedvenc blogom!:)

    VálaszTörlés
  12. remélem Niall-hoz megy :D úúú annyira jó :3 várom a kövit :3

    VálaszTörlés
  13. Nagyon jó lett. remélem Niallhez megy:DD

    VálaszTörlés
  14. Nem olyan rég találtam rá erre a blogra és nekem tetszik. :) Már most várom a kövi részt. :)

    VálaszTörlés