2012. október 30., kedd

18.fejezet.~Most mi lesz?


18.fejezet.~

-Lexi , -fordult felém Niall-Mi is kell egy lángosba?-dörzsölgette az állát mintha szakálla lenne , én felnevettem és felsoroltam pár dolgot , ami így hirtelen eszembe jutott.
-Mi lenne ha te adogatnád a dolgokat és én összekeverném , stb.?-Így talán többre jutunk.
-Jó-bólintott Niall , majd adogatni kezdte a dolgokat.

[..]

-Azt mondtam , hogy az olajat vedd elő , ne a narancs szörpöt-csaptam a homlokomra.
-Ja , bocsi-mondta , majd elő kapta az olajat.
-Olyan figyelmetlen vagy-dorgáltam Niallt , mire ő csak nevetni kezdett.
-Nem is igaz-fonta karba kezeit mellkasán , és durcás képet vágott.
-De igaz , és most légyszíves egy lábost adjál amibe olajat tehetek és kisüthetjük benne a lángost-utasítottam.
Niall a konyhapulthoz lépett és kivett alóla egy lábost , elém lépett és elvigyorodott.
-Akkor kapod meg a lábost , ha kapok egy puszit cserébe-vigyorgott huncutul.
-Akkor ehetsz lángost , hogyha ideadod a lábost-válaszoltam szellemesen.
Niall legörbítette az ajkát , és úgy nézett rám.
-Akkor nem kapok puszit?-szomorkodott.
-De , kaphatsz puszit-nevettem , majd arcon pusziltam.
Ezek után megvártuk , míg felmelegszik az olaj majd kisütöttük a lángos tésztát.

Amint elkészültek a lángosok Niall kivett a hűtőből tejfölt és reszeltünk sajtot , majd neki ültünk enni.
Én 2 kisebb lángost ettem , és azt is alíg bírtam megenni , Niall pedig megevett vagy 7 darab nagyobbat , nem is értem , hogy fér belé ennyi.

Miután ettünk a maradékokat Niall elpakolta , majd beszélgettünk még vagy 2 órát , így összességében mindenről.

Olyan fél 12 körül mehettünk el aludni , nekem Niall megmutatta a vendégszobát , sőt még ott is maradt velem kicsit.
-Kaphatok egy jó éjt puszit , ide?- mutatott az ajkára , mire én elmosolyodtam és odaléptem hozzá.
-Persze , hogy kaphatsz -simítottam meg az arcát , majd megcsókoltam.Szerencsére csókunkat , most semmi nem zavarta meg.Lihegve váltunk el egymástól , én éassan az ágy felé hátráltam , majd leültem rá.
-Jó éjszakát-vigyorgott a szőke , majd intett és kiment.
Én óvatosan eldőltem az ágyban és magamra húztam a takarómat .

[..]

Reggel arra ébredtem , hogy valaki fogja a kezemet.
-Szép jó reggelt -mosolygott rám Niall , mikor kinyitottam a szememet.
-Szia -nyújtóztam egy nagyot.-Hány óra van?
-Fél 11 -válaszolt Niall.-Álomszuszék.
-Nem tehetek róla , hogy jó az alvókám -mosolyogtam.
-Na , de kelj fel , mert nagy gáz van.
-Mégis miről beszélsz?
-Apád észrevette , hogy eltűntél , és vagy 6x hívta anyámat , hogy itt vagy-e és Ő elmondta , hogy itt vagy .. -húzta el a száját Niall.
-Ne már-húztam el kicsit az 'á' betűt.
-Most mondom a legrosszabbat , apád a legutóbbi hívásánál , azt mondta , hogy idejön-vágott fura fejet Niall.
-Ez nem éppen a legjobb..-fejezetem volna be a mondatot , de hirtelen meghallottam egy ideges , és szörnyen ismerős hangot.
-Alexis Greene , ha megtalállak-hallottam meg apám hangját.
Ebben a pillanatban legszívesebben sírtam volna , annyira megrémültem ,hogy mit fogok kapni , de azt hiszem megérte.
-Öltözz fel-mondta Niall és már itt sem volt a szobában , én gyorsan előkaptam a táskámból a ruhákat és átöltöztem.
Ekkor hirtelen kicsapódott az ajtó és bejött apám , mint a terminátor körülbelül úgy rontott be , és szikrákat szórt felém a szemével.
-Mi az Istent keresel itt?-kezdett el ordibálni.-Azonnal tűnjél kifelé az autóhoz , és ezért a kis akciódért külön büntetést fogsz kapni és zsebpénz megvonást-ordítozott tovább velem.
Én lassan óvatos léptekkel elindultam kifelé , de mikor mellé értem , hirtelen akkorát kaptam az arcomra , hogy hátraestem.
-Már elnézést , én nem akarok beleszólni a családi vitába , amit az ÉN házamban intéznek- emelte ki Maura az 'én' szócskát.-De miért veri azt a szegény kislányt?Hogy tud maga így bánni a gyerekével?-vonta kérdőre.
-Maga csak ne szóljon bele ,hogy hogy neveljem a gyerekemet- mondta gúnyosan apám.
-Míg az én házamban veri addig van beleszólásom!!-jelentette ki Maura nagyon csúnyán nézve.-És úgy gondolom , hogy nem kéne bántani Alexist , hiszen ha jól gondolom nem azért szökött el magától - itt kihangsúlyozta a 'magától ' szót- , mert olyan arany élete lehet.Szerintem Alexis megérdemelné azt , hogy legalább emberként bánjon vele!-magyarázott csípőre tett kézzel Maura.
Én a földön ülve megszeppenve figyeltem a történteket.
-Most úgy beszél mintha maga olyan minta szülő lenne -vágott vissza apám
-Na ide figyeljen, maga csak ne kérdőjelezze meg , hogy jó szülő vagyok-e  , elvégre nem én verem a gyerekemet , és nem én tiltottam el a fiamat Alexistől-kiabált már Maura is.
-Alexis azért lett eltiltva Nialltől , mert rossz dolgokat hallottam a fiáról!-válaszolt ordibálva apám.
-Igen?-lepődött meg Maura.-Mégis milyen rossz dolgokat?
-Nagyon , nagyon rossz dolgokat.
-Mint például?-lépett be a szobába Niall.-Erre kíváncsi vagyok.
-Nem fogok példázgatni.
-Mert nem tudsz példát mondani-álltam fel a padlóról.
-Te csak maradj csöndben , és húzd meg magadat , ha nem szeretnél még egy ilyen pofont , másrészt meg jobban teszed ha csöndben maradsz-fenyegetett.
-Nem tartom jó ötletnek , hogy meg akarja ütni Lexit-fonta karba kezeit mellkasán Niall.
-Ugyan miért?-Apám.
-Mert megbánja , hogy megszületett-válaszolt erélyesen Niall.
-Na , ne szenvtelenkedj-szidta meg Maura.
-Köhög a bolha -nevetett apám.-De , most mi hazamegyünk-nézett rám apai szigorral.
-Nem!-lépett be a szobába Maura és a karomba karolt.-Nem engedem , hogy elvigye.




Remélem elégedettek vagytok , mert megpróbáltam hosszabbat hozni ma :D Ilyen extra hosszú lett :DD
12 komi minimum meglehetne estig:333 mivel a másikhoz már 14 volt*-*
Amúgy úgy veszem észre , hogy ez a blog bejön nektek :D , Jól veszem észre?:D
Ahhoz képest mondjuk h 34 rendszeres olvasóm van ahhoz képest kevés ez a komi amit kapok.. ha mindenki komizna milyen jó lenne máár*-*
Na lécci NÉVTELENEK IS erőltessétek meg magatokat ^^ Egy komiba ti sem haltok bele:))

33 megjegyzés:

  1. úristen nagyon jóó.!:$
    Esküszöm ha így folytatod íro is lehetnél.!!:$♥*-**
    köövit.!:$

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett kérlek ma még rakd ki a 19. részt :)

    VálaszTörlés
  3. ÁÁÁÁÁ ez volt eddig a legjobb rész!!!
    Nagyon-nagyon jó gyorsan kövit !!!!

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó:$ jól veszed észre:$:DD
    köviit!<3

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó ,hogy ilyen hosszú lett !Igen jól veszed észre :) Én sok blogot olvasok ,de ez a kedvencem ! :D A rész is nagyon jó és kíváncsi vagyok,hogy mi lesz a vége :) És siess <3

    VálaszTörlés
  6. aaaaaaaaaaaaaaaa.. neeeeeeeeeee..imádooom..imádlaaak:) by: LePay

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jóó.Gyorsan köviit!*-*:)

    VálaszTörlés
  8. Egyszerűen IMÁDOM!! *--* Gyorsan a kövit!!! *__*

    VálaszTörlés
  9. Wáá!! Még ma a kövit!! naagyon jóó :3 <3 :)

    VálaszTörlés
  10. Szia nagyon jó ez rész,sok bolgot olvasok de ez fantasztikus és izgalmas :) Kövit :)


    VálaszTörlés
  11. uristen nagyooon jóó! izgalmas nagyon! köviiiiiit!!:$

    VálaszTörlés
  12. juuj mikor jön a kövi??? úgy várom már :)

    VálaszTörlés
  13. Igen jól veszed észre nagyon tetszik a blog :D Úgy várom már a kövi részt:D♥

    VálaszTörlés
  14. igen nagyon jó megfigyelő vagy :) és már a 15. komizó vagyok és még közel sincsen este ;)) örülök h Maura kiállt Lexi mellett :) kövit!:)

    VálaszTörlés
  15. Ez a rész a kedvencem...ez fenomenális volt...tele izgalmakkal...ááá hogy tudsz ilyen brutálisan írni ?! :OOO:$$$<3<3<3 Jól megmondta Maura Lexi apjának...jaaaj,Lexi apja...fuhh,de ideges vagyok erre az emberre...inkább nem kommentálom,nem akarok trágár szavakat használni,pedig szívesen tenném :@@@ Áhhhw,Niall és Lexi annyira cukik *-*<3 Gyorsan hozd a kövit,mert megöl a kíváncsiság,hogy mi lesz *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jahh,és ha valami,akkor ~Dóri voltam ;):P

      Törlés
  16. Jujuj ez nagyon jo lett , kedvenc , hamar kovit

    VálaszTörlés
  17. nagynon nagyon jó lett *-* imádom a blogod :333 ez a legjobb :$$

    bocsi hogy névtelenül komizok de nemenged feliratkozni twitterről...://
    ~Nárcisz voltam ;)

    VálaszTörlés
  18. nagyon jó! siess a kövivel!! vanda

    VálaszTörlés
  19. szupi lett siess a kövivel:)

    VálaszTörlés
  20. Annyira jókat írsz nagyon tetszik!!!! Hamar hozd a kövit!! :DD ♥♥ ~Orsi

    VálaszTörlés
  21. wáááoooooo ..komolyan függő lettem :DD Imádooom<3

    VálaszTörlés
  22. Juuuuj.*-*
    Ez nagyon jóóóó*-*
    Köviiiit:)~Nao

    VálaszTörlés
  23. létszi ma még rakd ki a kövit:)

    VálaszTörlés
  24. nagyon jóóó! siess a kövivel!!!!

    VálaszTörlés
  25. Áááá...Ez nagyon jó.Kíváncsi vagyok mi fog történni miután Maura nem engedi el Lexi-t.Nagyon jó a fantáziád és imádom a történeteidet.Már a Little Horan-tól kezdve....:)

    VálaszTörlés
  26. ÚRISTEEN DE JÓÓÓ.....mikor lesz a kövii??? <3 annyira k* jóó:))))

    VálaszTörlés
  27. Imádom *.* nagyon jó kedvenc blogom lett :)

    VálaszTörlés
  28. ennél jobat lehetetlen let volna irni várom a kövit de ......... gyorsan :) :D

    VálaszTörlés
  29. 30 komment :D nagyon büszke lehetsz magadra :)♥ mindenki imádja a blogod és várjuk a következő részt nagyoon:D♥♥♥

    VálaszTörlés
  30. Ez is jó lett. Várom a kövi részt! :D ... Jah! És igen. Jól veszed észre. Tényleg tetszik a blogod sok embernek. :DD

    VálaszTörlés
  31. 14 kommentből lett 30-nál is több ez a legeslegjobb blog amit valaha is olvastam. Csak gratulálni tudok és remélem hamar jö a következő fejezet :3 IMÁDOM !!!!!!!!
    Ami nálam NAGY szó :DD

    VálaszTörlés