2012. október 27., szombat

16.fejezet.~Újra együtt.


16.fejezet.~



-Lexi?-nézett rám nagy kék szemeivel.-Hát te ... te hogy kerülsz ide?
-Hát eljöttem-válaszoltam kezemet dörzsölgetve.
-Értem , de gyere be a hidegről , még megfázol.-Niall.-Amúgy olvastam , amit írtál nekem , csak időm nem volt válaszolni , remélem , hogy nem haragszol.
-Nem , nem haragszom , de , esetleg kaphatok egy ölelést?-tártam szét a kezeimet.
-Csak egy ölelést akarsz ?- vigyorodott el kajánul , majd átölelt.Annyira jó volt a karjiban , mintha hazaértem volna.Olyan erősen szorítottam magamhoz , mint aki soha nem akarja elengedni.
-Ki az ilyenkor?-lépett az előszobába egy nő , gondolom Niall édesanyja , Maura.-Niall?-vonta kérdőre fiát , aki hirtelen vált el tőlem.
-Anyu , ő Lexi tudod akiről olyan sokat meséltem-mondta szelíd hangon.
-Óó , szervusz!-nyújtott nekem kezet , én elfogadtam , majd kezet ráztunk.-Én nem akarok tolakodó lenni , de , hogy kerülsz ide?
-Hát én gondoltam , hogy hát ... -dadogtam.
-Nyögd már ki-bátorított Niall.
-Úgy gondoltam , hogy meglátogatom Niallt , mivel régen találkoztunk , mert apám eltiltott tőle-magyaráztam.-Én pedig elszktem.
-Elszöktél?-nézett rám egyszerre Niall és Maura is.
-El-bólintottam.
-És ki hozott el idáig?-Maura.
-Stoppoltam , és egy kamionos-vakartam meg a fejemet.
-Jézusom!-kapta Niall a kezeit az arcához.-És ha elrabolt volna?Mian ha megerőszakol?
-Niall , az a kamionos egy nő volt-nevettem fel halkan.
-Az más-morgolódott.
-Akkor gondolom ma nálunk töltöd az éjszakát-dörzsölgette állát Maura-Megyek beágyazom.
Ezt olyan gyorsan hadarta el , hogy köpni s nyelni sem volt időm.
-És ha apudék keresni fognak?-Niall.
-Reggelig rám sem néznek normális esetben.
-És az öcséd?-érdeklődött Niall.
-Jézusom-csaptam a homlokomra.-Most mit csináljak?-estem kétségbe.
-Szerintem egy napot el lesz nélküled-rántott vállat.-Amúgy , ne álljunk már itt az ajtóban.Vedd le a kabátodat , cipődet , és gyere be.
-Óó,oké.
Fogtam magamat és levettem a kabátomat és a cipőmet , majd Niall kezébe raktam a kabátomat.
-Nézd-mutatott a fogasra-Ez itt a fogas , a kabátot ide szokás akasztani-oktatott ki nevetve.
-Jó , hát ... -magyarázkodtam.-Én nem is tudom.
-Jó , mindegy-legyintett , majd felakasztotta a kabátomat , és a nappliba vezetett.
Ezelőtt még sosem jártam náluk , tök jó volt látni a lakásukat.A nappali színe fehér volt , és abban egy barna ülőgarnitúra helyezkedett el.Azzal szemben állt egy plazmatv.A tv-től jobbra fotelek voltak elhelyezve.
A falon képek voltak , minden féle festőtől.
-Ez a nappali-mutatott körbe a szobán a szőkeség.
-Nagyon szép-mosolyodtam el.
-Ja , hát igen , ezt ne nekem mondd-rántotta meg a vállait Niall.-Na gyere kövess megmutatom a szobámat.
-Oké-sétáltam utána izgatottan , egy boldog mosollyal  az arcomon.
Egy csigalépcsőn mentünk fel az emeletre , aminek mentén egy műanyagkorlát szaladt.
Ahogy felértünk az emeletre megéreztem egy kellemes illatot , olyan eperszerű illat lehetett.
A csigalépcső után kiértünk egy folyosóra , aminek a fala ugyancsak fehér volt mint a nappali , és itt is képek borították a falat.Niallról volt egy nagyon aranyos kiskori kép a falon.
-Ez te vagy , ugye?-vigyorogva álltam meg a kép előtt.
-Igen-sóhajtott.
-Nagyon édes voltál-lelkesedtem tovább.Annyira jó volt náluk lenni , egyszerűen ugráltam volna örömömben , hogy itt lehetek.
-Köszi ,  és tudom-villantott egy édes mosolyt.-Na de gyere!Kövess!
-Twitteren?-kuncogtam fel.
-Micsoda?Ja , persze! Ott is!-vágta rá nevetve.-Na, de menjünk már!
-Jó,jó!-mosolyogtam.
Niall ment még kicsit előre , mja dmegállt egy szoba előtt amire nagy betűkkel ki volt írva , hogy Niall , és egy gitár volt az ajtó mellé támasztva.
-Óó , a gitárom-kapta fel és ölelte magához , én csak felhúzott szemöldökkel méregettem Őt.
-Előbb még nem volt sürgős a szobádba menni?-kérdeztem oldalra döntött fejjel.
-Ja, de , bocsi , csak elkapott a hév!-magyarázta , majd kitárta az ajtót.
Beléptünk a szobába , Niall rögtön beszaladt és elrakta a sarokba a gitárját.
-Nos , hát ez az én szobám!-huppant le az ágyára.
-Milyen kupi van-fintorogtam.
-Hé!Pedig most raktam rendet-húzta össze a szemöldökét.-Csillog , villog minden.
-Igen , és akkor azért vannak az alsógatyák a fiúk elé kidobálva , és a ruhák a földön könyvekkel és egyéb dolgokkal együtt.
-De , hát ...Sophie!-kiáltotta , mire a kislány 2 perc múlva megjelent az ajtóban.
-Tessék? Óó , szia Lexi-integetett nekem.
-Szia-mosolyogtam rá, Sophie bejött a szobába , és körbenézett csipőre tett kézzel.-Milyen nagy itt a rendetlenség.
-Hát ez nem igaz-fonta karba ketzeit idegesen Niall , majd elkezdett rendet rakni.10 percen belül el is készült a rend.
-Remélem most már tetszetős a szobám.
-Így már mindjárt más-ültem le az ágyára.
-Niall , -mászott Sophie Niall ölébe . -Gitározzál nekünk-kérlelte.
-Ez jó ötlet szerintem is-lelkesedtem én is.



Na ,most megpróbáltam hosszabb fejit írni , mert kértétek (<3 )!!:)
Örülnék , hogyha legalább egy taggal bővülnének a rendszeres olvasók!:) Névtelenül komizók, twitterről is lehettek rendszeres olvasóim :333
Szeretnék most is komikat kapni:33
Részleteseket!!:)

11 megjegyzés:

  1. Imádom ezt a részt és ha tehetném már 100-szor lennék a rendszeres olvasód de sajna csak egyszer lehetek...:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyonjóóóóó.*-* imádom ezt a blogot!:)) a kedvencem!:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen írsz, ügyes vagy.Siess ♥

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó ez a rész és tetszik az ahogy leírtad a házukat :) A történet is nagyon tetszik :) Várim az új részt :D

    VálaszTörlés
  5. HU nagyon njo koviit !!!

    VálaszTörlés
  6. Ez is jó lett. Örülök, hogy most akkor hosszabb részt hoztál, de én tényleg megértem. Várom a kövit! :D
    U.i.: Van egy új rendszeres olvasod! :DD

    VálaszTörlés
  7. Nem vagyok hatalmas Niall rajongó de ez a GIF nagyon cuki róla!Amúgy hatalmas jó a blogod!!

    VálaszTörlés
  8. jaj annyira cukik együtt! :)) és am remélem megoldódik minden az életükben :) meg a Matty ügyet is elintézik valahogy :) na de kövit! :))

    VálaszTörlés
  9. annnyira jóó..nem bírom letenni a gépem:)))

    VálaszTörlés