2012. október 29., hétfő

17.fejezet,~Csókok.



17.fejezet.~



-És mégis mit gitározzak?-húzta fel egyik szemöldökét Niall.

-Amit szeretnél-rántottam meg a vállamat.
-Jajj , mondjatok inkább valamit , Sophie?
-Hát mondjuk azt , amit énekeltél az x-factorban-pattogott Sophie Niall ölében.
-Hát jó-húzta el Niall kicsit az 'Ó' betűt , kiemelte Sophiet az öléből , majd a gitárjáért ment.Felemelte , és ismét visszaült előbbi helyére.
A húrokra rakta ujjait , majd játszani kezdett.Zene füleimnek , ez tök szép , Niall nagyon jól gitározik.Niall végig gitározta a számot , mikor vége lett lerakta a gitárt majd felnézett.
Sophie tapsikolva ült újra az ölébe.
-Még valamit-kérlelte.
-Nem , mára ennyi elég volt , csak nem akarod , hogy az ujjaim elzsibbadjanak?-tátotta el a száját színpadiasan Niall.
-Hát persze , hogy nem akarom-vigyorodott el Sophie , majd kimászott Niall öléből , és kiszökdécselt a szobából.

Én egy hirtelen ötlettől vezérelve Niall felé fordultam , és számat az övére tapasztottam.

Először kicsit meglepődött , majd visszacsókolt.Mikor elváltunk egymástól , akkor kaptam észbe.Megint elhamarkodottan cselekedtem.
Lehajtottam a fejemet és a padlót kezdtem fixírozni , míg egyszer csak Niall megszólalt:
-Ezt , öhm ... miért is kaptam?-érdeklődött halkan , én lassan felemeltem a fejemet , mélyen a szemébe néztem.
-Hát , hát , én ... nem is tudom , hogy .. jézusom -dadogtam össze vissza , egy normális hang sem jött ki a számon ,éreztem , hogy a pír elönti az arcomat.
-Semmi baj drágám , már nekem is hiányzott-nyugtatott , majd kezével megemelte az államat és megcsókolt.
Csókunk közben , kezemet Niall nyakába fontam , de egyszer csak egy hatalmas ajtó csapódás zavart meg minket.
-Ó , hát én nem tudtam - hallatszott Niall anyukája hangja. Olyan gyorsan pattantunk szét , hogy az csak na.
-Anya ... -kezdett magyarázkodni Niall-Ez nem az aminek látszik , vagyis de , de nem az amire a szülő gondol , vagyis , érted-Szegény a végére teljesen belegabalyodott.
-Nem , nem értem-tette csípőre a kezét Maura.
-Jajj -Niall.
-Szóval mi is folyik itt?-húzta fel az egyik szemöldökét Maura.
-Semmi olyan nem történt volna , anyu , nyugi-monta Niall.
-Jólvan , most az egyszer elhiszem , szóval eredetileg azért jöttem be , hogy megmondjam , megágyaztam a vendég szobában.
-Köszönöm-motyogtam , zavartan.
-Óó semmiség-Maura-Mikor tervezitek , hogy aludni mentek?
-Később-adott választ Niall.
-Jól van , de viselkedni-bólintott Maura , majd elhagyta a szobát.
-Uram , isten -meredtem előre.
-Lexi , én sajnálom , de nem tehetek róla , hogy anyám mindig rosszkor van rossz helyen-vakarta meg a fejét.
-Nem , nem , semmi baj-mosolyogtam rá.
-Nem vagy éhes?-kapta ráma tekintetét.
-Hát , kicsit , de nem vészes-nevettem fel.
-Akkor menjünk enni valamit , mert én éhezem-csapott a pocakjára , majd elindult kifelé a szobából.
Én csak követtem őt.
Lefelé a konyhába találkoztunk Maurával aki figyelmeztetően nézett Niallre.
-Hova , hova fiatalság?-kérdezte számon kérően.
-Konyhába , lángost sütni-jelentette ki Niall.
Maura az órájára nézett.
-Este fél 9-kor?-húzta fel a szemöldökét.
-Anyu, ha egyszer éhezem , akkor muszáj ennem , mert tüneteim lesznek!-mondta halál komolyan.
-Jól van , jól van.De halkan mert Sophie-t letenném aludni-indult a kislány szobája felé.
-Akkor lángos sütésre fel-indult Niall nagy léptekkel a konyha felé.



Itt a friss!:)Remélem ,hogy tetszett és meglesz a 10 komi :)

15 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett!Kövit!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett úgy várom már a kövit!

    VálaszTörlés
  3. Nagyonjóóó :$$$$ Imádom a történetedet :D teljesen el tudom kébzelni :D ez a kedvencem ♥ Kövit gyorsan :D

    VálaszTörlés
  4. hali...ma keztem el olvasni és bevallom hogy nagyon imàdtam :))) mostantól rendszeres olvasó leszek :D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett a rész !Imádom a történetet és nincs más hozzá fűzni valóm,mert tökéletes <3 :) Siess! :D

    VálaszTörlés
  6. nagyon jó lett <33

    VálaszTörlés
  7. Ez is nagyon jó lett. Várom a kövit! :D

    VálaszTörlés
  8. juuj megvan a 10 komi remélem nemsokára jön a kövi fejezet!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó lett ez is mint mindig!! Áááá, annyira tetszik a blog, d ezt már ezerszer mondtam. Amugy meg örömmel mondom, hogy egy rendszeres olvasód vagyok, nagyon imádom a blogot. Sajnos még egy kommentemre sem válaszoltál, de nem baj. Legyen a kövi kérlek egy extraaaaa hosszu fejezet, ugy mind a directionerekide.logspot.hu-n szokott néha lenni. Amugy ott sajna, mér régen láttam uj részt. De nem gyozo elégszer mondani, ogy hihetetlen amiket irsz És ugye ez pont a mi korosztályunk meg minde. Örületes, bárcsak ilyen lenne az életem nekem is. Kivéve, a szulőket. na :)) Nemjártatom tovább a szám, kicsit bolond vagyok :DD Puszi szupi a bog!! <3

    VálaszTörlés
  10. Mikor lesz kész a 18. rész?

    VálaszTörlés
  11. ez annyira cuki volt! :) szerintem Maurának már meg se kellett volna ágyaznia a vendégszobában, ellettek volna együtt xddd kövit! :)

    VálaszTörlés
  12. nagyon jóóóó:)))

    VálaszTörlés